Tak moc jsem se nechávala unést hudbou, že jsem pořádně ani nezaregistrovala, že jsou na mě Nik s Jakubem úplně nalepení. Jejich obličeje směřovali k mého mu krku a jazyky mi začaly projíždět hladkou kůži na krku. Později se Nikovy rty přesunuly k mým a Jakub stále pokračoval na krku. Byla jsem tak euforicky omámená plus na mě působilo velké množství alkoholu, že jsem nebyla schopná odstrčit aspoň Jakuba. Ale něco v hloubi duši mi říká, že vlastně nemáme ubytování. Proto te sebe vysypu „Ho-tel". „No jo vlastně hotel, tak jdeme nějaký najít." řekne Dominik a vycházíme z klubu. Jdeme tmou v mlze neznámo kam. Bloudíme asi čtvrt hodiny než narazíme na celkem slušný hotel. Jdeme na recepci a tam se dovíme, že je jen volný jeden pokoj s manželskou posteli. Že by osud? Jak tohle dopadne opravdu nevím, ale protože jsem byla stále opitá premyslela jsem nad různými zvrhlými věcmi s klukama. Po schodech jsem pomalu nebyla schopná vyjít ale zvládla jsem to. Když jsme otevřeli pokoj kluci šli k minibaru a doplňili hladinu alkoholu. Já si sundám bez přemýšlení triko a buchnu sebou do postele jen v riflích a podprsence a pomalu se odebíráním ke spánku. V polospánku cítím doteky po mém těle a zcela mě probudí přitisknutí neznámých rtů k mým. Otevřu oči a zjistím, že to je Dominik, tak spolupracuji. Jenže cítím ale něčí ruce jak mi rozepínají zip u riflí. Z líbání hlavou uniknou a zjistím, že ten, kdo mi sundává rifle je Jakub. „Kluci tohle by jsme asi neměli." řeknu ale utiší mě tentokrát polibek od Jakuba. „Proč by ne?" vydechne Dominik, když se mi snaží rozepnout podprdu. „Protože chodím s tebou Domčo a prostě se to nehodí. Už jen kvůli tomu jak to bylo kdysi." řeknu a braním se dotekům a polibkům od Jakuba. „Minulost hoď za hlavu je to píčovina." řekne Jakub a dál se snaží o polibky. Od kluků se snažím dostat a odstrkovat je od sebe ale marně. Jsou dva a mají větší sílu. Nakonec se vzdám a pohlehnu. Jakub mi sundává rozepnutou podprsenku a Nik se přesunul k mé dolní části těla a začne mi dávat polibky na vnitřní stranu stehen a později mi sundal kalhotky. Po menších hrátkach do mě první vnikne Dominik a potom se vystřídá Jakub. Oba mají podobné tempo - rychlí a tvrdí. Když ze mě alkohol pomalu vyprcháva, pomalu si začínám uvědomovat, že tohle je vážně špatně, co děláme. Proto zařvu „Kluci přestaňte!" ale ani jeden z nich mě neposlouchá a pokračují. Dominik konkrétně v šukání a Jakub stimuluje mé citlivé místo. Bylo mi to příjemné, do té doby dokud se kluci ke mě nezačala chovat jako ke kurvě. Začnu se tělem bránit. Strkám do kluků a snažím je ze sebe dostat. Jenže oni si otočí za zadu. Rozbrečím se, když do mě tentokrát vnikne Jakub. Ústa mi sevře dlaní a Dominik mi drží ruce. Takhle to pokračuje do té doby dokud se oba neukojí a později neusnou. Já lezim mezi klukama celá dolamaná a vzmůžu se jen na brek. Teď už tichí bez hlásitých projevu emocí. Připadám si jak pošpiňená...
————————————————————
Ahoj! Dneska tu máme pikantní díl a tentokrát s Nikem a Jakubem, který ovšem nemá moc dobrý konec. Jak myslíte, že to bude dál?
Deluji za kazdouhvězdičku, každý komentář a přečtení! ❤️❤️ mějte se hezky.
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...