Pohled Nika:
Na její odpověď se jen usměju a přiťuknu si s ní. Hořká tekutina, která zároveň hřeje mi proudí krkem až dolů do žaludku. "Dáme ještě jednoho!" řekne opět bruneta. Protože jsem v náladě začnu se špatně ovládat. „Fakt ale teď tě zvu já." řeknu a objednám to samé.Pohled Niky:
22,23 večer a později 1,2 ráno. Chápu třeba se zdržel s kluky ale už bych byla nejraději kdyby byl doma..Proto mu zkusím zavolat. Nic, ticho, telefon má vyplý. Už se začínám strachovat, kde a hlavně S KÝM někde skončil. Ale třeba spí u nějakého kámoše. To je taky možnost. Později mě bohužel přemůže spánek, který byl silnější než měl trápení.Mezitím v baru
Pohled Nika:
Vypil jsem nespočetně dalších panáku, mám vybitý telefon a bruneta mi sedí na klíně. Takhle to pokračuje další hodinu. „Už musím domů." řeknu totálně ožralý. „Ale noták Niku v tomhle stavu nikam nedojdeš. Pojď přespíš u mě." řekne bruneta. „Ne já musím domu!" zařvu. „Pojď Kláro, já ti ho pomůžu odtáhnout k tobě." řekne Jakub. „Díky Kubí máš to u mě." řekne bruneta. Cestu k ni do bytu s nepamatuju. Vím jen, že jsme šli nějakým parkem, pak jsem se ocitl ve výtahu a později na sedačce. „Půjdu se umýt, tak tu na mě počkej jo?" řekne bruneta. Já se jen usměju a jak se zavře do koupelny, vytáhnu mobil z kapsy a zkouším ho zapnout, ale marně. Je totálně vyšťavený. Když ta holka vyleze ze sprchy zeptám se jí, zda si nemůžu dát taky sprchu. Vejdu do koupelny a začnu se sprchovat. Studena voda mi pomůže se trochu vzpamatovat ale i tak cítím, že ve pořád stále něco je. Když vylezu z koupelny, ta holka tam není. „Hej brunetko, kde jsi?" polozařvu. „Tady" ozve se ze zadního pokoje. Když do něho vyjdu na posteli leží bruneta pouze ve spodním prádle s roztaženýma nohama. Očima mrkám zda se mi to jen nezdá, ale bohužel nezdá. „Co děláš?" dostanu ze sebe. „Ale nic" řekne a vstane. Chytne mě za ruku a zavede mě ke své posteli a přikáže, abych si sedl. Ona si sedne naproti mě a řekne smutným tónem „Niku tvůj podpis se mi smyl. Uděláš mi prosím nový" Převrátím jen očima ale potom řeknu „A kde? Tentokrat už na papír? To se ti už nesmyje." „Ty jsi vtipálek." řekne bruneta a zasměje se. „Tady." řekne a vezme mou ruku a vloží si jí mezi své třísla. Respektivě na její vlhké kalhotky. „Co to kurva děláš?" zařvu a snažím se ruku odtáhnout. Ona si jí ale stehny přidrží hlouběji. „Niku prosím." řekne jemně a začne sténat. A tady zkrachovala moje slabina. Ženské sténaní. Brunetu popadnu a posadím si ji na sebe. Ona obtočí nohy kolem mého pasu a začne se na mě houpat. Cítím jak tvrdnu. Ona ze mě sleze a stáhne mi rifle i trenky. Vezme mě do úst a chvílí mi takhle dělá dobře. Ale já ji odtáhnu a servu z ní kalhotky a strčím do ní. Vzdycháme společně v nebezpečné blízkosti našich obličejů. Takhle to trvá dokud se neudělám. A ona po chvilce vyvrcholí taky.
Pak jen z ni slezu. A dojde mi, co jsem právě udělal.
———————————————————-
Ahoj dneska tu máme trošku pikantní část. Co na to říkáte? Dozví se to Niky? A jak to bude dál?
Děkuji za každou ⭐️ a 💬 moc si toho vážím ❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...