Za dveřmi stojí Dominik a já nehybně stojím. Myslela jsem si, že snad špatně vidím. Je mi hrozně. Chci se vrátit do postele ovšem mi v tom zabrání hlasité zabušení do dveří s řev Dominika.
Do prdele je normální?
Proto se rozhodnu otevřít dveře. „Miláčku, já tě strašně miluju. Chyběla jsi mi. Pustíš mě dovnitř?" vychrlí na mě Dominik. Z tónu jeho hlasu poznám, že je opilý. Na odpověď se nevzmůžu a zavíráni dveře jenže Dominik mi mezi ně dá ruku, takže mi v tom zabrání. „Niky pusť mě dovnitř!" křičí Dominik. Je normální? „Ježíši pojď dovnitř nebo ještě někdo zavolá policajty." povzdechnu. To by mi tak zbývalo.
„Co tady kurva děláš?!" zeptám se Dominika se zvýšeným hlasem. „Mužů si sednout?" zeptá se Nik a sedne si na sedačku. „Co tady děláš? Ptám se podruhé." opět se ho zeptám. „Strašně mi chybíš Niky. Nechci bez tebe být." odpoví Dominik a podívá se na mě. Jeho oči na mě září ze tmy. Sakra zapomněla jsem, jak má pronikavý pohled. „Dominiku musíš odejít!" řeknu.
„To mě chceš pustit v takovém stavu?" zeptá se. „Jak ses tady vůbec dostal?" zeptám se ho. „Jednoduše. Autem." odpoví. „To jsi jel opilý v autě?" zeptám se ho a on mi jen na to kývne. „Děláš si ze mě srandu? Vždyť jsi mohl nabourat nebi tě mohli chytit." začnu histerčit. „Takže si na mě pořad záleží." řekne s mrkne. „Ne, mezi námi je konec. Už to nemá cenu rozebírat." dořeknu ale odpovědi se nedočkám, protože Dominik usíná na pohovce. „Nenene, tady nemůžeš spát." Musíš odejít." začnu panikařit, ale potom si uvědomím, že by nebyla dobra volba ho v takovém stavu někam pouštět. Bůh ví kde by skočil. „Fajn, tak tu teda přespíš ale hned ráno zmizíš jasný?" zeptám se ho a on jen kývne hlavou a usměje se.
Přichystám mu roztáhlou sedačku. Zrovna když opravdu poštář cítím jak mě Dominik zezadu za boky a otočí si mě. „Co děláš?" zeptám se ho. „Chybíš mi." dořekne větu a začne mě vášnivě líbat.
Co si budeme, nedokázala jsem odolat. Chybělo mi to. Ten polibek ve mě vzbudil dlouho uhaslé emoce. Především smutek.
Při vzpomínce, která se stala před dvěmi měsíci se od Dominika odtrhnu a on jen podívá. Zaraženě. „Postel připravenou, dobrou noc."a odejdu z místnosti. Za sebou z obýváku slyším dobrou noc a něco jako děkuji.
Já skoro po náročné hodině ulehám ke spánku a snažím se usnout. Ovšem mé myšlenky stále jen směřují k naši puse. Nemělo se to vůbec stát.
Naštěstí po chvilce usínám.
Ráno se vzbudím a na mém hrudníku leží něčí ruka. Protřu si oči a zjistím, že vedle mě leží Dominik. Musel ke mě přijít někdy večer, kdy už jsem spala.
Když se na něho podívám vybaví se mi naše večerní pusa.
Chci vylézt z postele ale on mě chytí za ruku „Nikam nechoď" zamumlá Dominik. Uvědomuje si, co se vůbec stalo? „Dominiku vstávej" zařvu. „Musíš odejít, buď rád, že jsem tě tu nechala přespat a ty toho tak využiješ." řeknu. „Jak využiju?
Víš jak se mi po dvou měsících dobře spalo? Konečně jsem usínal s tebou." řekne smutně Dominik sedící na mé posteli. „To je sice fajn, ale už musíš jít. Ta včerejší pusa se vůbec neměla stát." odpovím mu.
„Niky strašně mi chybíš, chci to vrátit zpět. Nevím jak ti to mám vysvětlit, že toho kurevsky lituji. Miluji tě. Byl bych schopný i odpustit to s tím Jakubem." řekne smutně. „Co s Jakubem?" zeptám se. „Vy jste spolu nespali?" zeptá se.
Sakra, úplně jsem na to zapomněla. Co když se dozví, že jsem mu lhala?
„No jo, úplně jsem zapomněla." dělám ze sebe debila. „Ty jsi s ním nespala viď?" zeptá se mě a tázavě se podívá.
„Ježíš neřeš to, už je to dávno." zasténám.
„Miluju tě, prosím vrať se ke mě." prosí mě Dominik. „Já už nechci. Bojím že to zase stejně dopadne, že mě podvedeš s nějakou krávou nebo tak. Už to nejde promiň." řeknu smutně.
„Slibuju, že už to nikdy, nikdy neudělám. Miluju tě." prosí mě Dominik.
„Jestli mě opravdu miluješ, tak mě tedy nech jít. To bude ta nejlepší možnost." povzdechnu.
———————————————————
Ahoj máme tady ještě jednu část
Celkem smutnou ne? Jak myslíte, že to nude pokračovat?
Děkuji za každou hvězdičku a krásný komentář ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...