Ráno se vzbudím kolem 8 dřív než kluci. Vstanu a koukám na své nahé tělo. Na rukou a stehnech mám velké modřiny. S pomyšlením na včerejší noc se mi zvedá žaludek a slzy se mi hrnou do očí. Poté jdu do koupelny a dám si horkou sprchu, ve které se opakovaně rozbrečím. Když vylezu z koupelny Dominik už je vzhůru a sedí na posteli. Podívá se na mě smutným pohledem. Já se posadím na křeslo a Dominik směřuje ke mě a natahuje ruce. „Nesahej na mě prosím." řeknu a skloním hlavu. „Tohle jsem to nechtěl udělat" řekne a pohledem ukáže na ruce. „Tohle ne ale s Jakubem mě prakticky znásilnit to ano!" zařvu. „Vždyť se ti to taky líbilo, aspoň ze začátku.." nadhodí Nik. „Ze začátku možná ano ale to jsem byla ještě ožralá. Byli jste jak hovada a nemohla jsem vás od sebe strhnout." zaječím a opět cítím pálení oči do kterých se mi hrnou slzy. „Niky mrzí mě to. Kdybych nebyl tak vožralej nenechal bych to zajít tak daleko." řekne Nik. Po téhle větě se probudí i Jakub. Rozespale zývá ale když si uvědomí, co se včera stalo ztuhne. „Niky promiň za ten včerejšek." řekne zoufale Jakub. „Tohle se omluvit nedá." odseknu. „Kámo podívej, co jsme jí udělali." řekne Nik a ukazuje na moje modřiny na rukou a stehnech. Jakub se zhrozí a já na kluky jen koukám. „Mrzí mě to, rád bych to vrátil." řekne Dominik. „Já taky." souhlasně se připojí Jakub. Já si jen povzdechnu a obleču si rifle a boty. „Kam jdeš?" řeknou kluci. „Potřebuju pryč." odpovím. Dominik mě chytne za ruku a zařve „Nikam nejdeš!" „Au, Dominiku to bolí!" řeknu a vyklouzne mi slzy z očích. Když si toho všimne okamžitě mě pustí a já odcházím pryč.
Pohled Nika:
Když jsem viděl bolest a slzy v jejích očích, uvědomil jsem jsi jaká jsem zrůda. S Niky jsem zažil krásnej měsíc a včera to tak pojebu. I přes všechny hnusné slova semnou stále byla. Nezasloužím si jí. Co když mě zase opustila a tentokrát už na vždy? Při této myšlence mi hrknou slzy do očích. „My jsme to včera kurevsky zkurvili." řekne Jakub. „To mi povídej...kvůli tomu jsem možná přišel definitivně o Niky." řeknu a slza mi teče po tváři. „Miluje tě, dej jí čas. A pokud se nevrátí ser na ní bude jiná." odpoví Jakub. „Jak to takhle můžeš říct? Vždyť jsi jí taky kdysi miloval." řeknu hlasitě. „Jo, to jo." odsekne Jakub. Dál už nemluvíme. Oba dva se trochu upravíme a opouštíme hotel a jdeme někde na snídani. A hledat Niky...
———————————————————
Ahojte tak tady mám opět novou část ☺️ podaří se klukům najít Nikol? Jak to mezi nimi bude dál? Děkuji za veškeré hvězdičky, nádherné komentáře a za to, že si příběh čtete ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...