Proč mi tohle děláš?

4.9K 120 23
                                    

Mé a Nikovy oči se střetnou a na jeho výraze jde vidět šok. Kurevsky velký šok. Myslím, že můj výraz byl podobný, protože jsem ho tady nečekala a on mě nejspíš taky ne. Lucka (oslavenkyně) nás mu ho začne představovat. „Tak a tohle je Niki s Tomášem" řekne Lucka a Dominik se hnusně podívá na Toma a pak i na mě. Snažím se ho ignorovat a vyhýbat se jeho pohledům. Ovšem poté moje oči ale neodvrátí to, že si Lucka sedne na Dominika a on jí začne ohmatávat zadek. Je mi špatně a chce se mi zvracet. Lucka Dominika začne líbat a on jí také. Při líbání jeho pohled směřuje na mě a vidím mu v ústech úsměv. Proto se rozhodnu. Popadnu Tomáše za tričko a přisunu se k němu blíž a začnu ho surově líbat. Snažím se to dělat, co nejlépe jak umím a naše jazyky spolu tancuji v našich ústech. Jeho rty mi jsou neznáme a chutnaj hořce po alkoholu.V tu chvíli Dominik přestávali líbat Lucku a hlasitě si odkašle a dokonce má i nějakou ješitnou poznámku, kterou jsem přes hlasitou hudbu bohužel neslyšela. Když Tomáše dolíbám, podívám se na Dominika, který jen civí  a usměju se na něho on potom vstane a odejde někam pryč. „Co ho to tak popadlo?" udiví se Lucku a dá si panáka vodky.
Odhrnu se od Tomáše a začnu přemýšlet. Že by žárlil? Ale proč? Mrzí mě, že jsem takhle Tomáše využila. Po chvilce vstanu a jdu hledat koupelnu. Potom se podívám do zrcadla a ochladím si pokožku těla. Protože koupelna nemá zámek, někdo mi tam vejde.
„Je tu obsazeno. Navíc slušnost je klepat." naštvu se. „Nevěděl jsem, že máš přítele. Dokonce takového slušňáka, který je z tebe úplně udělanej." Podle hlasu poznám, že to je Dominik. „Ne není to můj přítel, ale víš co? Tobě to muže být úplně jedno. Nebo snad žárlíš"  odseknu. „Nežárlíš náhodou ty? Měla ses vidět jak ses tvářila, když mě ta Lucka líbala." zasměje se a na mě přijde nával tepla. „Nemáš co říct teď ty?" tázavě se podívá.
Neříkám nic a mám namířeno ke dveřím. Otevírám dveře ale Dominik mě chytne za zápěstí a přitáhne si mě k sobě. „Odpověz mi" zašeptá klidným hlasem. „Nech mě jít." prosím. „Ne. Pustím tě, až mi konečně odpovíš." usměje se. Nevím zda se mi to zdá, ale přijde mi teď i dokonce milý. „Nechápu proč se ke mě chováš jednou hnusně a podruhé zase mile" řeknu a smutně sklopím oči. Dominik mě chytí za bradu a zvedne mi hlavu tak, aby jsme se sobě dívali do oči. Po chvílí mě začne líbat. Není to dravé líbání, tentokrat je to pomalé ale i přesto vášnivé líbání. Nik si mě posadí na skřínku a já mé nohy omotám kolem jeho těla. „Tohle semnou děláš." řekne a položí mi ruku na bulku v jeho rozkroku. Odtáhnu se a Dominik nahodí úšklebek.
„Niku proč mi tohle děláš? Proč spolu děláme takové věci a potom jsi na mě hnusný?" řeknu opět se slzami v očích. „Kurva já se snažil na tebe zapomenout. Ale ten tvůj nevinný obličej mám v pořád v hlavě. Několikrát jsem si přestavoval jak tě šukám a potom tě pošlu do piče. Myslel jsem, že by to fungovalo. Můj plán se vyvedl ale já tě teď kurva nemůžu dostat z hlavy. "
————————————————————
Ahojte, přináším opět nový díl. Nevím zda jsem s nim úplně spokojená ale snad se vám bude líbit.
Jaký máte názor? Jinak opět děkuji za hvězdičky, komentáře a přečtení ❤️❤️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat