Změnil se

3K 84 4
                                    

„Cože?" zeptá se Nik. „Slyšel jsi dobře." odpovím a  on odchází k hlavním dveřím. „Jen mi slib, že neuděláš žádnou hloupost." řeknu. „Niky opravdu tě miluju." říká ve dveřích svou poslední větu.„Sbohem Dominiku" řeknu a zavřu za sebou dveře. Jsem pitomá ale jak jsem říkala, bude to lepší pro nás oba. Nik je prostě hvězda a k tomu patří alkohol a sex na jednu noc. Vymrdat a papá. Takový typ kluků jako je on prostě není na delší vztah či založení rodiny....

Oběhli další dny, těžko říct kolik od té doby,  co jsme se viděli. Já jsem propadla špatným náladám a ležela. Opět bez jídla a veškeré komunikace. Ale tohodle už bylo dost. Dneska se mám vidět s Jakubem, proto letu s postele v které už je vyleželý dulek, který jsem udělala za těch pár dní. Dám si sprchu a umyju si vlasy. Potom usedám k zrcadlu a začnu se malovat. Když se domaluju vlasy si vysuším a vyžehlím. Konečně opět vypadám jako člověk. Potom jen čekám na smsku od Jakuba. Čekám asi 20 minut. „Kdepak tě mám Niky?" Přijde mi zpráva od Jakuba nad kterou se pousměju. Že bych ho opět začala mít víc než ráda? Je pravda, že minuly týden mi volal a psal každý den. Celkem by mě zajímalo, zda si toho všimnul Dominik ale to je nejspíš jedno. Nejspíš
„Ahojky kočko!" zasměje se na mě Kuba. „Ahoj" zaječím radosti a popadnu Jakuba kolem krku. On mě vezme do náruče a přitiskne k sobě. „Chyběl jsi mi" přiznám. „Ty mi taky. Mimochodem sluší ti to."  pochválí mě Kuba. „No dala jsem se konečně dokupy. Co máme dneska v plánu?" zeptám se ho když mě pustí. „Co bys řekla procházce, pokecu a pak nějaké dobré večeři?" zeptá se. „To zní fajn" souhlasím. On jen kývne a nastupujeme do auta.  Cestou jsme mlčky a později vystupujeme u nějakého parku. Je hezký. Akorát tak na romantickou procházku, problém je v tom, že přítele nemám.
„Tak co povídej, přeháněj." řekne během chůze. Vylíčím mu můj nudnej týden, potom zopakuji co se stalo s Dominikem a taky mu poděkuji jak se mi věnoval. „Co vůbec Dominik?" zeptám se. „Chceš opravdu slyšet pravdu?" zeptá se a udělá smutný obličej. „Ano, prosím." řeknu a bojím se odpovědi. „Od té doby, co jste se neviděli se změnil. Víc hulí, chlastá a...a taky si bere domu skoro každej den nějakou kurvu." odpoví. Už je to zase ten starý Dominik. Jak se mohl tak změnit za týden? „A-aha" a zastavím se. „Noták Niky to přejde neboj. Teď to nerěš." řekne Kuba a obejme mě. Později se uklidním a pokračujeme v procházce a povídání. Kolem 17 hodině se rozhodneme, že půjdeme do restaurace. Objednám si víno a Jakub nealko pivo a potom jídlo. Večeře probíhá v klidu, samozdřejmě Jakub ji zaplatí. „Nemáš trávu?" zeptám se. Nevím proč mě to napadlo. „Jasně, že mám. Chceš?" zeptá se. „Jo." odpovím a on loví v kapse krabičku s jointy. „Děkuji." zapálily a ho potáhnu si. „Dal bych si s tebou ale musím řídit." podívá se na mě smutně. „A co třeba kdyby jsi přespal u mě?" zeptám se ho. „To zní fajn ale nic sebou nemám."
„Tak koupíme kartáček a já ti půjčím něco od taťky.  Stejně nejsou rodiče doma."  zasměju se, protože tráva na mě pomalu začíná působit. „Fajn."
Při cestě pěšky domů se stavíme do obchodu  a jdeme ke mě. Cesta trvá hodinu. Nechtěla jsem riskovat, že by nás chytli zkourěné policajti.
„Tak vítej u mě doma"  povzdechnu.
—————————————————
Ahoj tak tu máme další díl opět více takový povídácí ❤️ doufám, že i tak se vám bude líbit.
Děkuji za každou hvězdičku a každý krásný komentář ❤️❤️ vážím si toho i Vás

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat