Pohled Niky:
Přijde mi zpráva od Jakuba. Ptá se, zda k němu nechci na víkend, navíc Toky pořádá nějakou party. Ráda bych, je si nejsem úplně jistá, že chci vidět Dominika. Co když bude sedět s nějakou kurvou na klíně? Nebo na mě mluvit? Taky je tu dost pravděpodobné, že mě bude ignorovat.
Fajn napíšu Jakubovi a čekám na jeho odpověď. V pátek pro mě k večeru přijede. Mám čas do zítřka uvědomit si jakému nebezpečí čelím....
Je pátek 17:30 a Jakub mě v autě čeká před barákem. Jsem nervózní z toho, jak nevím do čeho jdu. Uklidnila jsem se za ten čas? Ne, akorát jsem ještě víc znejistila, zda tam mám vůbec jezdit. Přivítám se s Jakubem a nasednu do jeho auta.
Cesty jedeme mlčky, pravděpodobně poznal, že jsem lehce nervózní?
„Co říkáš na tu novou písničku od Dominika?" zeptá se mě. „Neslyšela jsem ji." řeknu. A je to pravda, i jeho hudbu nestojím. Nechci si ho jakkoliv připomínat, smazala jsem i fotky i veškerou jeho hudbu...„To nevadí. Kluci se na tebe těší. Já taky na tebe těšil." řekne Kuba a chytne mě za ruku. „Já na tebe a na ně taky." odpovím. Je to milé, jen mě mrzí, že se na mě netěší Dominik.
Zbytek cesty jsme opět mlčky než dorazíme rovnou k Tokáčovi na dům. „To už jste rovnou tady? Já myslela, že party je až zítra." zarazím se. „Jo to je, ale budeš spát tady. Neboj budu tu taky." ujistí mě Kuba. Už mi to zapadá, protože Jakub bydlí s Dominikem. Dominik mě nechce vidět nebo bůh ví. Když vejdeme dovnitř pozdravím se a obejmu Tokyho. Ten mě zavede do pokoje, kde budu mít dvoudenní nocleh. Procházet se tímto domem vyvolává mě několik vzpomínek, které jsou teď minulostí. Třeba jak jsem se s Jakubem pohádala nebo byla s Dominikem v pokoji...
Do postele padám brzo, hned po večeři a sprše a spím až do 10. Vstanu z vyhřáté postele a jdu si opláchnout obličej a umýt zuby. Z koupelny si to směřuju o patro níž do obýváku. „Dobrý ráno kočko, vyspala ses dobře?" zaječí na mě z gauče Jakub. „Dobrý, ale jo" zamumlám.
„Hele já jdu koupit za včasu nějakou tu zásobu chlastu, jo?" oznámí Jakub. „Mám jít s tebou?" zeptám se ho. „Ne...já...no jede semnou Dominik" řekne nejistě. „Aha, tak čau" řeknu a mizím za Tokym do kuchyně. Nasnídám se cereálních lupínek a potom se přidám ke "zdobení" bytu k Tokymu. Zdobením a bavením se zabavíme na dobré dvě hodiny. Musím uznat, že jsme celkem sblížili. Je hodnej a hlavně vtipnej.
Potom se vrhnu chytat na nějaké to občerstvení typu chipsy, bonbóny a různé sračky. Když jsou 4 hodiny odpoledne, jdu se chystat. Natočím si vlasy a udělám si výraznější make-up. Mezitím se dole rozehraje hudba a dům se začne naplňovat.
Když sejdu dolů přivítám se s Hasanem, Deckym, Zootem a dalšími. Mimo jiné se tu objeví i další známe tváře, s kterými se neznám osobně.
„Přišel chlast děcka!" ozve se Jakubův hlas ve dveřích ve kterých stojí i Dominik. Snažím se ho nevšímat, ovšem jak už to bývá naše pohledy se střetnou. Vypadal trochu jinak. Měl narostlé delší vlasy, které mu upřímně moc slušely. Ale né, zase na něho koukám. „Ahoj Niky chyběl jsem ti? Asi ne co, když máš náhradu" zavtipkuje Jakub, když dojde k partě. „Ale jo chyběl" usměju se a položím hlavu na jeho rameno. „Čau borci" ozve se Dominkův hlas a pohledem míří ke mě. Já ovšem oči sklopím dolů a odcházím do vedlejší místnosti, pomoc Tokymu s chlastem. Abych se uklidnila kopnu do sebe dva panáky nějakého předraženého rumu. „Kdepak jsi zmizla?" dojde za mnou Jakub. Zajímá se o mě, víc než by vůbec měl. Je hodnej. „Jsi hodný jak se o mě zajímáš, teda aspoň někdo" zamumlám a podám mu panáka, aby si dal semnou.
„To není zas tak úplná pravda." odpoví. „Jak to myslíš?" zeptám se ho. „Byl to Dominikův nápad, tě sem pozvat"
„Počkej cože?"
——————————————————
Ahoj máme tady další část ❤️ osobně si myslím, že je trošku nudnější ale příští díl bude lepší
Jak myslíte že to dopadne?
Děkuji za každou hvězdičku, krásný komentář i přečtení ❤️❤️vážím si toho ❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...