Pár dní u rodičů, byli ze začnu hodně peprné ale později rodičům hlavně mámě došlo jaký doopravdy Dominik je. Jsem ráda, že na něho později změnila názor a teď spolu celkem dobře vychází. S tátou to bylo už ze začátku jednodušší. Nad tímhle přemýšlím celou cestu autem.
Když dorazíme k Nikovi domů padám únavou do postele a Nik se ke mě připojí.
„Tak co? Unavená?" zeptá se mě Nik. „Celkem." odpovím. „Jaká škoda, chtěl jsem se jít do klubu trochu pobavit." řekne Nik a z boku mě obejme. „Tak běž, já ti v tom nebráním." řeknu a hodím na něho úsměv. „Nebudeš se zlobit?" zeptá se ustaraně. „Ne, když se domů vrátíš v rozumný čas a ne zfetovaný nebo příliš ožralý." mrknu na něho. Dominik se jen zašklebí, věnuje mi polibek a vstane . Přípravou stráví 20 minut a později opouští byt. I mě.
Nebudu jak nějaká fúrie a zakazovat mu se jít bavit, zas taková nejsem. Jen mě mrzí, že semnou netráví večer. Mohli jsme se pustit film a udělat nějakou tu romantiku.Později v klubu
Pohled Nika:
Škoda, že semnou nešla Niky ale tak nutit jsem jí nechtěl. Sedím na barové židličce a popíjím hořkou hnědou tekutinu. Samozřejmě s kým jiným než s Jakubem. Dlouho jsme se neviděli. Probíráme různé témata. Mimo jiné se kolem nás omotává pár děvek. Jakub si to samozřejmě nechává líbit ale já nemůžu, už jen proto, protože jsem zadanej.„Hej brácho, to už ani neumíš namotat nějakou kundu kolem prstu?" zeptá se veselý Jakub. „Mám přítelkyni Jakube, pokud si to nepamatuješ." odseknu a dopíjím další drink. „Ale noták, Niky se to dozvědět nemusí. Navíc lehké flirtování není žádné podváděni." řekne Jakub a podává mi dalšího panáka. Na tohle neodpovím vůbec, protože mě vyruší bruneta, která si stoupne těsně vedle mě. Podívám se na ní. Z výstřihu ji překypují prsa, je zmalovaná ale i přesto působí decentně a je i kočka. „Ahoj Niku, mohl by ses mi prosím tě podepsat?" řekne něžným hlasem. Já se podívám na Jakuba a ten na mě jen mrkne. Znám ho dost dobře na to, abych věděl, že mrknutí znamená signál, abych jí sbalil.
„Jo jasně a kde? Máš papír?" řeknu mile. Ona je se jen zasměje a řekne „Na co papír? Chtěla bych podpis na výstřih." „Fajn." řeknu, oddechne si a vytáhnu fix a odepíšu se jí tedy na ten výstřih. „Hotovo." řeknu a usměju se. „Díky, mužů tě pozvat na drink?" zeptá se. „Myslím, že holky obvykle nezvou na drink." zasměju se. Ona se taktéž zasměje ale nedá se odbýt „Co piješ.?" „Cokoliv" odpovím. „Fajn, dva panáky toho nejsilnějšího, co tu máte" řekne bruneta barmanovi. „Ty se mě snažíš opít?" zarazím se.
"Možná, ne dělám si srandu.„ řekne a vyplázne na mě jazyk a podá mi panáka.
________________________________________
Ahoj máme tady po dlouhé době nový díl ❤️
Moc se omlouvám ale neměla jsem čas, protože jsem se věnovala hodně škole a když už čas byl, tak nebyla chuť něco psát. Upřímně jsem neměla ani v plánu v příběhu pokračovat. Ale tak to bych vám neudělala. Užívejte čtení a mějte se. Děkuji za každou ⭐️a 💬.
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...