Uběhl měsíc. Měsíc co jsme se spolu s Nikem naposledy viděli. Neozval se, vše šlo přesně podle očekávání. Polovina prázdnin utekla a nic důležitého se nestalo. Ze mě a Aničky se opět staly nejlepší kámošky a taky proběhlo pár akciček samozřejmě už bez náhodného potkání Nika.
Musím říct, že teď je mi hodně fajn, skoro jsem na to zapomněla a žiju opět jako dřív.Pohled Nika:
Sedím ve studiu a koukám do mobilu a všimnu si dnešního data. Dnes je to přesně měsíc, co mě Nikol nechala v posteli samotného a už se nevrátila. Rychle to uteklo, asi tím, že nebyl čas přemýšlet. Hodně práce na hudbě, koncertů a taky kund ale hlavně málo času.
„Hej brácho, jsi v pohodě?" vyruší mě Jakub.
„Co? Jo jasně." zmateně odpovím. „No moc mi tak nepřijdeš." řekne Jakub a nahodí obličej. „Ježíš jdi do píči, nic mi není." směju se ale moje myšlenky se opět vrátí k Nikol. Za tu dobu, co jsem jí neviděl jsem složil písničku o mě a o ní. Dneska jí máme v plánu vydat.
„Tak čo pripravený to vydať?" ptá se Konex.
„Jasné jdeme na to kámo." řeknu a písnička je oficiálně na YouTube. Kluci otevřou flašku, tak jako vždy a "zapíjíme". Písnička hraje a mě se vrací vzpomínky, jak jsem jí večer hladil ve vlasech, když spala. Jak jsem říkal láska je nebezpečná věc. Proto vstanu a odcházím ze studia. A vidím jen nechápavý obličeje kluků.Pohled Niky:
Právě mi přijde oznámení na YouTube od Milion+. Nik Tendo- Na chvíli (official lyrics video)
Písničku si pustím a opravdu mě jen na chvílí napadne, že by mohla být o nás dvou. A taky, že se kvůli mě trápil, aspoň částečně tak jako já kvůli němu. Ale potom si řeknu, že to je pitomost a začnu se tomu smát, že mě to vůbec napadlo.
Potom mi přijde zpráva od Aničky.
A: Slyšela jsi tu písničku od Nika?
N: Teď jí poslouchám asi po druhé 🤣
A: Kámo nechci nic říkat ale myslím, že to má nějakou souvislost s tebou.
N: Nebuď naivní, ten už mě dávno neřeší.
Odešlu zprávu a je mi smutno při pomyšlení na to, že na mě nejspíš už dávno zapomněl.
————————————————————
Ahojte, přináším vám novou kratší kapitolu.
Mám menší problém. Protože Nikol a Nik se teď od sebe odklonili. Jak to chcete, aby to bylo dál?
Jinak děkuji za velký počet hvězdiček, komentářů a přečtení ❤️ vážím si toho ❤️
Mějte se hezky a užívejte sluníčka 🌞
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...