Nečekané setkání

5K 104 11
                                    

Byl druhý den v Pardubicích a moc se toho vlastně  nedělo. S prarodiči jsme jely na nějaký celkem fajn výlet a vrátily jsme se kolem páté.
Prarodiče Aničky byli unavení ale my ne, proto jsme se rozhodly, že půjdeme do nějakého klubu tady. Upřímně mám z toho už celkem obavy, vždycky když jdu na nějakou diskotéku všechno se nějak zvrtne. Ale opravdu vždycky. Jsem opravdu zvědavá co to bude tentokrát.
Než jsme se obě nachystaly bylo něco málo po půl 8 večer. Poté jsme vyrazily do ulic hledat nějaký klub. Vešly jsme do prvního na který jsme narazily. Byl celkem moderní ale taky mě hned praštila vůně alkoholu, potu a cigaret do hlavy.
S Aničkou jsme šly k baru a poručily si několik ochucených vodek. Chtěly jsme začít z lehka.
Jenže po 3 půlce ochucené vodky se to nějak zvrtlo a začaly jsme alkohol míchat. Jako třeba whiskey, rum a další alkohol radši nebudu říkat.
Když jsem byla dostatečně opilá vlezla jsem do davu tančících lidi a připojila se k nim. Anička samozřejmě taky. Při tancování mě chytil nějaký kluk za boky a tancovali jsme spolu. Když jsme se na něho otočila, zjistila jsem, že to je Hasan. Ano Pepa z labelu Milion+ a taky Nikův kamarád.
Tančili jsme spolu a dívali jsme se oba sobě do očí.
Ani nevím jak k tomu došlo ale začala jsem Hasana líbat. Spolupracoval. Byl to hezký polibek ale necítila jsem tam tu vášeň, která mi chyběla po tom polibků s Dominikem.
Potom jsme spolu jen tančili a pili a stále dokola dokud jsem neměla okno.
Ráno jsem se probudila v nějakém šedém pokoji s plným polepených plakátu a rozházených věci na zemi. Potom se na posteli otočím na druhou stranu a vidím Pepu....Pro jistotu si ještě protírám oči jestli vidím správně a bohužel Pepa tam stále leží a tvrdě spí.
V hlavě si stále přehrávám, co se včera stalo a jak jsem se tu dostala. Podívám se pod peřinu a zjistím, že jsem naštěstí oblečená a popadne mě obrovská úleva. Ale co Anička? Kde je? Zkusím jí zavolat ale hovor padne jen do hlasové schránky. Vážně super.
Sedím na posteli a váhám zda mám vzbudit Pepu a mé myšlenky přeruší „dobrý ráno".
„Dobrý ráno" odpovím a hodím mu na oplátku úsměv.
„Poslyš stalo se něco mezi námi?" ptám se rozpačitě. „Ne, neboj nic jen jsme se líbali. A pak jsi byla totálně na šrot, tak jsem tě sem vzal ať jsi někde neskončila v křáku." usměje se.
„Děkuji ti za to." vděčně odpovím.
„Hele, co kdyby jsme se nasnídali a pak bych tě hodil domů?" zeptá se Pepa.
Je mi to blbé ale uznávám, mám sakra velký hlad.
„Dobře ale nejdřív potřebuju koupelnu."
Pepa mi ukáže koupelnu, kde si mužů vzít kartáček a vše. Uznávám má opravdu velkou zásobu kartáčku, možná pro nějaké děvky na jednu noc pomyslím si a škodolibě se sama pro sebe zasměju.
Po 15 minutách v koupelně jdeme s Pepou dolů do přízemí a co nevidím, skoro celý label Milion+. Kluci koukají a já se rozlížím a usmívám se na ně. Usmívám se teda, do té doby dokud se nesetkám pohledem s mě známými hnědými oči.
Sakra! Vždyť to je Dominik!
___________________________________
Ahojte, jak si užíváte prázdnin?? Doufám, že fajn ☺️ Co říkáte na dnešní delší díl? Vadí vám Hasan? Jak bude Dominik reagovat na Nikol?
Jinak vám chci opět poděkovat za čtení a hvězdičky. Jste úžasni❤️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat