Co spolu máte?

5.3K 116 6
                                    

Několik minut sedím v tmavém a malém skladě a stále si přemítám v hlavě, co se právě stalo. Přemítáním mrhám čas, že mi ani nedochází, že jsem tady zamknutá a nemám klíč.
Když se dostanu do stádia, kdy jsem naprosto vyrovnaná dá se říct, zavolám Aničce.
Podle hlasu je poznat, že je dost opilá, ale i tak nadějně doufám ve vysvobození i v tomto jejím stavu. Opravdu to netrvá dlouho a zámek od dveří rozbíjí nějaký securiťák s Aničkou.
V tu chvílí běžím k Aničce a objímám jí a přitom se nevědomky rozbrečím.
„Jsi v pořádku ?" ptá se vyděšená Anička, když mě vidí s rozmazanou řasenkou.
„Jo" zalžu. „Jak ses tu dostala ?"
„Je to na dlouho" opáčím.
„Zdálo se mi to, nebo jsem tě předtím viděla s Nik Tendem ? Co spolu máte ?"
Jo viděla nás ale proč mě sakra podezřívá, že s nim něco mám? Vždyť on mě má úplně u piče a dělá si akorát ze mě prdel. Ale pořád nevím, co to mělo být v tom skladu.
„Nic s ním nemám, potkali jsme se tu, zatáhl mě do skladu a pak..."
Nechtěla jsem to Aničce říkat. Ani sice to je moje nejlepší kamarádka ale zatím to je pro mě moc čerstvé.
„Pak ?" ptá se zvídavě. „Prostě mě z ničeho nic v tom skladě zamknul."
„Z ničeho nic, aha." a pak už se na nic neptala.
Po cestě domů z klubu mlčíme až pak na konci obě zamumláme ahoj na rozloučenou. Nikdy jsem ještě neviděla tak skleslou Aničku. Asi ví, že jsem jí lhala ale bude to tak lepší. Zatím.
Druhý den
Ráno otevřu oči a probouzím se s šílenou kocovinou. Ležící na posteli hmatám po mobilu a všimnu si něčeho v oznamovacím panelu.
goldcigo vás začal(a) sledovat
Kurva co to? Jak si mě našel? Vždyť jsem mu ani neřekla mé jméno a i kdyby určitě by si ho nepamatoval.
Začala jsem přemýšlet, jestli opravdu není za tím něco víc, jenže pokaždé jsem skončila u vzpomínek, ve kterých na mě naráží nebo zamkne ve skladě ale taky u toho, co nemusel dělat ale udělal, třeba vzal mě k sobě na pokoj a zachránil před tím oplzlým týpkem.
Ale ne, konec nebudu si dělat falešné naděje.
_____________________________________
Ahojte, co zatím říkáte na příběh? Potká se Niky opět s Dominikem nebo ne?😱 Jinak moc vám všem děkuji za hvězdičky a čtení. Jste skvělí ❤️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat