Řekla ať ji necháš být

5.7K 112 11
                                    

Když přijdu domu dám si dostatečně dlouhou sprchu na to, abych ze sebe smyla všechen ten stres a události, co se za posledních 12 hodin staly. Ale stejně pořad mám v hlavě "ale ty tam nepatříš" Ještě mě nikdo takhle neurazil, natož nějaká známa hvězda. Moje mínění o Dominikovi se dost změnilo, ale stále mám ráda jeho hudbu, je tak pravdivá. Po sprše jsem si šla lehnout do postele a snažila usnout, protože mi opravdu těch pár hodin spánku na tvrdé matraci v hotelovém pokoji nestačilo. Zajímalo by mě, kde Dominik spal jestli vedle mě nebo na zemi? Usínala jsem s myšlenkami a plno teoriemi v hlavě, na které se stejně nikdy nedozvím odpověď.
Odpoledne
Probouzím se něco málo po 15 hodině a ještě mi trvá pár minut než se vzpamatuju a jsem schopná vstát. Po chvíli se přesouvám do kuchyně a vychutnávám si oběd od mamky ale taky se snažím ignorovat ostré poznámky rodičů. Po obědě zavolám Aničce a ona ani ne do 30 minut dorazí. Takových kamarádek bych si vážně přála víc.
Když jsme seděly v pokoji spustila jsem a vše jsem ji řekla. Anička na mě koukala s otevřenou pusou a nevěděla co říct...Zbytek dne, dalo by se i říct večera jsme proleželi a vykládaly si různé zajímavé historky u Netflixu.
—————
Můj poslední jednoden školy před vysvědčením byl doslova úmorný. Strašně miluju ty společenské aktivity s celou třídou, kdy se nás učitelka co nejvíc ještě snaží sblížit.
Na druhý den konečně dostávám výzo a úspěšně dokončuji třeťák. S Aničkou jsme se rozhodly, že půjdeme na AfterSchool Party, aby jsme oslavily pořádně ten začátek prázdnin.

Později toho dne
S Aničkou se chystáme na party ale nebojte nebudu vám popisovat ten dlouhý a náročný rituál, jak mě Anička líčí a připravuje. Po dvou hodinách vyrážíme do známého klubu v centru města. Vcházíme do klubu a začínají mě oslňovat barevné paprsky, a přepadne mě pocit tepla a známa vůně alkoholu.
Po několika drinkách, panácích všelijakých vodek, rumů a nevím čeho se mi opět začne motat hlava, plantat nohy, slyším tlumeně a ještě k tomu se mi motá jazyk a co teprve můj žaludek. Paráda Nikol vážně bys neměla pít, protože ti přece alkohol nepatří do ruk" říkám si v hlavě a potom se zvráceně úsměju. Jdu čekat do nekonečné fronty na dámský záchod a tu mě za zadu chytne nějaký mladý týpek a odtáhne mě do nějakého skladu. Začne mě líbat a osahávat po celém těle. Moje tělo se začíná bránit a křičím všelijaké nadávky, ať mě nechá být a výkřiky o pomoc. Když v tu ránu týpka ode mně odstrčí nějaký vysoký kluk s kapucí na hlavě a rozzuřeně řekne: „Řekla ať ji necháš být!" V tu ránu mi jeho hlas někoho připomíná ale po tom množství alkoholu nevím koho. Kapucák týpka odstrčí a vysloveně ho vyhodí z klubu a potom přijde ke a sundá si kapuci a....

________________________________
Ahojte tak co zatím říkáte na můj příběh? Líbí, nelíbí, co mám změnit?
Budu ráda když mi vrátíte nějaký ohlas popřípadě jak chcete, aby to pokračovalo❤️
Mějte se hezky a užívejte prázdnin! 🥰

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat