Ja cestu ven znám

5K 113 16
                                    

Je opět další brzké prázdninové ráno a s Aničkou jsme se ještě včera během venku domlouvaly na dnešní výlet do Pardubic. Co si budeme moc se mi nechce ale třeba mi to pomůže myslet na něco jiného, než jen na ten chat. I když zrovna Pardubice, město kde žije celý label Milion+ a hlavně Dominik...
Vstanu a začnu se chystat opět snídani, koupelna, make-up, oblečení a další důležité sračky.
Je 8 a Anička na mě už čeká venku před barákem. Za chvíli vyrážíme na tramvaj na vlakové nádraží.
Cestou tramvaji úplně vypnu a probere mě až Anička, když už jsme na nádraží.
O několik minut později už sedíme ve vlaku a čeká nás dlouhá 2 a půl hodinová cesta do Pardubic.
Uběhlo víc jak půl hodiny cesty a s Aničkou se smějeme na celý vlak a s tím smíchem mi přijde vše jednodušší. Koukáme na vtipné fotky a videa ale potom přijde upozornění z YouTube.
Kanál Milion+ nahrál nové video.
Koukla jsem se a byla to písnička od Dominika.
Nik Tendo - Sbohem
Protože ho s Aničkou posloucháme tak si to pustíme a hudba se nám ze začátku dost líbí ale když už uslyším jednu větu z písně celá ztuhnu.

„Nepotřebuju tě, já cestu ven znám"

V hlavě se mi ihned vybaví vzpomínka jak mi Dominik po naši puse ve skladě  tuhle větu řekl a následně mě zamknul a zmizel. Ze vzpomínky jsem celá nesvá a jen sedím a poslouchám dál.
„Jsi v pořádku Niki?" ptá se Anička.
„Co? Jo, dobrý jsem v pohodě. Jen jsem se trochu zamyslela."
„Má to spojitost s tou písničkou?" řekne vylekaně Anička.
„Jo nejspíš. Je tu něco, co jsem ti neřekla....
Pamatuješ jak jsme byly v tom klubu naposled?
Dominik mě odtáhl do toho skladu."
„A co bylo dál?" ptá se zvědavá Anička.
„Schovávali jsme se tam před jeho fanouškami a jaksi mě začal líbat. Byl to strašně dravý polibek. Potom mi řekl „nepotřebuju tě, já cestu ven znám" a zamknul mě tam a to bylo vše" řeknu a utřu si tekoucí slzy z tváře.
Anička byla dost zaražená ale i tak projevila lítost a obejmula mě a řekla, že vše bude dobrý. No kéž by bylo. Zbytek cesty do Pardubic jsme strávily sledováním nějakého seriálu na Netflixu. Cesta potom utekla opravdu rychle.
Když jsme vystupovaly vůbec jsem to tam neznala ale naštěstí mám Aničku, která do Pardubic jezdí  každé léto. Má tam totiž prarodiče a právě u nich máme i nocleh.
Cestou k nim jsme se s Aničkou ještě stavily na oběd a pak už byly u jejich prarodičů.
Zbytek dne probíhal hladce. Opékali jsme, byly v bazéně a hlavně povídaly.
———————————————————
Ahojte, co říkáte na tento díl?
Co by jste chtěli aby se stalo dál?
Jinak moc děkuji za co hvězdičky a samozřejmě za přečtení ❤️
Brzo zase nový díl ☺️

Zlej pruďas Nik Tendo 15+Kde žijí příběhy. Začni objevovat