Když vyjdu z pokoje napíšu zprávu Aničce, že už jdu. Anička na mě číhala už ve dveřích. „Povídej a přeháněj." skoro zaječí. Tak tedy spustím ale nechám si pro sebe, že jsme spolu s Jakubem spali. To zatím opravdu vědět nemusí ani má nejlepší kámoška. Povídáme si do pozdního večera, dokud jedna z nás neusne. Upřímně vůbec nevím jak to teď bude mezi mnou a Jakubem. Trochu se obávám, že se to semnou nemyslí vážně.
Pohled Nika:
Snažím se Jakubovi dovolat asi už po pátý. Pořád mi to nebere. Mluvil s ní? Nebo se na to vysral?
Na šestý pokus mi telefon už vezme.
J: Co chceš? Je půlnoc ty kokote. (zařve)
N: Mluvil jsi s Nikol?
J: Jo mluvil ale řešili jsme něco jiného. O tobě nebyla vůbec žádná zmínka.
„Aha" řeknu. Trochu jsem doufal, že jí mě trochu připomene ale asi jsem se spletl.
N: Tak se prosím tě od ní drž dál. Čau
A položím telefon.Pohled Yza (Jakuba):
Tak se od ní drž dál pořád si opakuju v hlavě a potom se směju. „Jen kdyby jsi věděl Dominiku." řeknu si pro sebe a usínám. Ráno se probouzím a mám v plánu napsat Nikol. Čau kočko nechceš odvézt domů? Nechci jí odvážet z jednoho důvodu sere mě ta její otravná kámoška ale co bych neudělal pro Nikol, že ano. Ahoj a co Anička? :( A je to tady jak jsem říkal. Ta může jet s námi. Odepíšu a začnu se balit. Po hodině opravdu vyjíždíme všichni tři a za tři hodiny jsme v Ostravě. Během tiché jízdy mám hodně času vymýšlet jak zařídit, aby mě co nejvíc chtěla. „Hele Niki nechtěla by jsi ještě někam zajít?" zeptám se a ona přikývne. Ještě před tím hodíme tu Annu k ní domů a vyrážíme na naše druhé rande. Zajedu k nějakému rybníku a zaparkuju. Vystoupíme a sedneme si mlčky do trávy. „Hele nepřemýšlela jsi jak to mezi námi bude?" zkusím nadhodit otázku. „Trochu jo ale víc mě zajímá tvůj názor." řekne a mile se usmívá. Fajn, jdu ji říct, že ji strašně moc chci. Jsem zvědavý, zda se mi to podaří. „Já vím, že je asi hodně moc brzo ale strašně moc bych tě chtěl. Chci s tebou vztah. Jsi úžasná!" řeknu a čekám na odpověď. „O můj bože Kubo já tebe taky!" řekne a sedne mi náruče a začne mě líbat. Opět splněno ve svém seznamu bych si udělal fajfku. Teď jen počkat par týdnu a pak jí seznámit s klukama.
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanficCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...