Miluji tě. Miluji tě. Miluji tě. Miluji tě.
„Řekl jsem něco špatně?" zeptá se Dominik zděděně, když neodpovídám. „Ne, řekl jsi to, co jsem si několik týdnu přála slyšet. Já tebe taky. Celou dobu jsem tě milovala. Akorát jsem si to nechtěla přiznat." vysypu ze sebe a Dominik se usmívá a setře mi prstem slzu z tváře a poté mi daruje pomalý polibek. Ze země se přesuneme na postel a já Dominikovi pomalu usínám v náruči.
Druhý den ráno se vzbudím sama v pokoji.
Sejdu po schodech a v obýváku vidím spící kluky na sedačce. Rozhlížím se po Dominikovi. Nikde ho nemůžu najít. Že by zmizel? Díky bohu zrovna vyšel z koupelny. „Dobré ráno." rozzářím se. Dominik se na mě jen nechápavě podívá a jde dál. „Niku, vše v pohodě?" zeptám se. „Hele nevím co mě chceš ale já mám ze včerejška úplně okno. Takže mě hezky neotravuj a jdi si za Jakubem." řekne Dominik a zavře se v pokoji. Otevřu dveře a sednu si na postel. „Takže si nepamatuješ, co se včera stalo?" zeptám se smutně. „Ne, stalo se snad něco zásadního?" podívá se na mě. Opět se mi spouští slzy do očí. „Včera vyšla najevo pravda, že je semnou Jakub jen kvůli tomu aby ti ukázal, že je pán." řeknu. „Aha" odsekne. „Řekl jsi mi včera, že mě miluješ." hlesnu tiše. „Cože! Tak to sorry musel jsem být dost najebaný. A pokud se něco mezi námi stalo, neber to vážně." skoro zařve. „Takže jsi to nemyslel vážně?" opět hlesnu. „Vypadá to tak, že bych ti myslel vážně?" odsekne. Rozbrečím se. „A teď vypadni a nech mě být." zařve. „Já tě miluju Dominiku! Strašně se mi chyběl. Myslela jsem, že to včera pro tebe něco znamenalo." s brekem ze sebe vypustím a opouštím místnost a později i dům.
————————————————————
Ahojte, po malé pauze další kratší díl ❤️ nebudu lhát měla jsem krizi a nechtěla pokračovat ve psaní, protože jsem nevěděla jak to bude pokračovat ale tak je tu další díl ☺️ Jaký máte na to názor vy? Jak chcete aby to pokračovalo?
Děkuji za hvězdičky, komentáře a za neuvěřitelných víc jak 3000 přečtení ❤️❤️❤️
ČTEŠ
Zlej pruďas Nik Tendo 15+
FanfictionCo se stane když se seznámíš s Dominikem na jeho koncertě a od té doby se "náhodně" budete potkávat? Později se i zde objeví Jakub a vše se obrátí vzhůru nohama. Obstojí Dominik jako dokonalý přítel nebo bude mít stále své mouchy z minulosti? *SEX...