🧙🏼‍♂️HARRY POTTER 🦉

506 13 7
                                    

2001-2011

Zapněte si Harry Potter song, který jsem pro vás nahoře připravila a pusťte se do čtení.

I když je tento film velice populární stále se mezi námi najdou lidé, kteří ho neviděli.

Film se skládá ze 7 dílů:
Harry Potter a Kámen mudrců
Harry Potter a tajemná komnata
Harry Potter a vězeň z Azkabanu
Harry Potter a Ohnivý pohár
Harry Potter a Fenixův řád
Harry Potter a Princ dvojí krve
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2

Harry Potter a Prokleté dítě (,, osmý díl", pouze knižní vydání, nenapsala ho J. K. Rowling, ale i tak je kniha pěkně napsaná. Je psaná jako drama, proto se čte rychle)

Herci:🎭

Stručný děj:Film popisuje život Harryho Pottra od doby kdy nastoupí do Bradavické školy čar a kouzel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stručný děj:
Film popisuje život Harryho Pottra od doby kdy nastoupí do Bradavické školy čar a kouzel. Jeho kamarády se stanou Ron Weasley a Hermione Grenger. Všichni učitelé mají Harryho Pottra rádí až na Severuse Snaipa. Ve filmu se dozvíte proč.
Mým nejoblíbenějším dílem se stal díl druhý (Tajemná komnata), kde se setkáváme s Tomem Riddlem, který nás provede minulostí školy. Díky tomu také Harry Potter objeví tajemnou kómatu.
Jak se dozvíme už v prvním dílu, tak Harry Potter přišel o rodiče a v dílu Vězeň z Azkabanu se setkavává s někým kdo je moc dobře znal.
Díl Harry Potter a Ohnivý pohár u diváků obvykle patří mezi jeden z nejoblíbenějších dílů, ale u mě je to naopak. Ovšem i tak je To první díl ve kterém se Harry setká s Voldemortem v jeho nejznámější podobě. V tomto dílu si zahraje i Peter Pattinson, kterého můžete znát z filmu Twilight Sague.
Od tohoto dílu jde všechno z kopce. Svět čar a kouzel už není to co býval a na Harrym je zachránit ho.

Můj osobní nazor:🤔
Harryho Pottra jsem viděla poprvé asi před dveřmi nebo třemi lety, upřímně nechápu proč jsem si ho nepustila už dřív. Moc se mi líbí jak se z toho malého školačka stává, dospělí čaroděj a rozumný člověk. Hodně lidí tvrdí, že nemá postavu Harryho Pottera rádo, já netvrdím, že je to moje oblíbená postava, ale zase si upřímně nedokážu představit, že by měla jiné vlastnosti.
Dále se mi líbí, jak má autorka knihu do puntíku promyšlenou a jak až do konce vlastně nevíme co od které postavy máme čekat. Kdo neviděl Harryho Pottera jako by nežil. Budu ráda když se podíváte na film nebo si přečtěte knihu, je to moc hezky zpracované.

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Můžete se těšit i na Fantastická zvířata.

Budu ráda když mi napíšete jaký díl je váš oblíbený. A doufám že vás tohle třeba donutí si film pustit, protože podle mě se lidi dělí na dvě skupiny, na ty kteří film milují a na ty co ho neviděli. Nikoho jsem ještě neslyšela říct, že se mu film nebo kniha nelíbily a nesnaší je.

Mia

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat