👨‍🦰👩‍🦰RIVERDALE (PRVNÍ SÉRIE)🕵️‍♂️

82 3 0
                                    

Slibovaná recenze na Riverdale

Herci:🎭

Stručný obsah seriálu:🎬

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah seriálu:🎬

Děj se odehrává v malém městečku, které se jmenuje Riverdale. A i když je toto městečko hodně malé oplývá tajemstvím.
Když je v řece nalezeno tělo jednoho ze studentů Jasona Blossona, začne se záhadná vražda vyšetřovat. Do pátrání po vrahovi se zapojí i čtyřčlenná partička studentů střední školy, kteří Jasona dobře znali. Kdo je tajemný vrah?
Příběh je kriminální, ale setkáváme se tady i s láskou a každodenními problémy studentů. Zajímavé je že všichni studenti mají nějaké své tajemství a velmi zamototané rodinné vztahy.

Vlastní názor:🤔
Za začátku mě hodně mrzelo, že seriál není nadabovaný, ale nakonec jsem zase ráda. Nyní už si nedokážu představit, že by postavy někdo nemlouval.
Ten detektivní příběh je velice napínavý a zajímavě pojatý.
Moc se mi líbí, jak má každá jednotlivá osoba ve filmu své tajemství.
Strašně moc jsem si oblíbala Jugheada, byla jsem strašně ráda, když mu v seriálu dali víc prostoru. Co mě ovšem mrzí je, že Kevin už tolik prostoru nedostal. Ale uvidíme třeba to dožene ve druhé sérii.
Odhalení vraha mě hodně překvapilo, vůbec jsem to nečekala, v závěru mi tam přišel podezřelý úplně každý.
Poslední díl první sérii mě úplně odrovnal. Ten konec mě hodně zaskočil.

Trailer:▶️


Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Omlouvám se, dnes je to malinko kratší, ale nerada bych vám prozrazovala víc.
Prosím pusťte si tento seriál, protože je opravdu zajímavý, něčím se strašně moc odlišuje od těch ostatních a to ho dělá úplně dokonalým.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat