👼🏼FALLEN❤️

55 2 3
                                    

2017

Krásný den všem čtenářům, dnes jsem si pro vás připravila recenzi na fantasy film Pád, který byl zfilmován podle knižní předlohy od autorky Lauren Kate.

Knihu jsem zatím nečetla, ale po zhlédnutí filmu o ní začínám hodně uvažovat. Pokud někdo z vás tuto sérii četl, budu moc ráda za názor na ni.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Hlavní hrdinkou filmu je Lucinda, která přijíždí na novou zvláštní školu, protože vidí věci, která by vidět neměla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Hlavní hrdinkou filmu je Lucinda, která přijíždí na novou zvláštní školu, protože vidí věci, která by vidět neměla. Doktor jí předepisuje prášky, proti ,,halucinacím", ale Lucinda je odmítá.
Setkává se s novými spolužáky a studenty této školy. Její pozornost ovšem nejvíce upoutají Daniel a Cam. Od začátku jí příjde, že Daniela odněkud zná, ten to, ale popírá.
Licinda objevuje nové schopnosti. Jako je šermovaní, které nikdy předtím nedělala.
V její hlavě se objevují nové ,,halucinace".
Zjisti Lucinda co její vidění znamená?

Vlastní názor:🤔
Film na mě působil dost temně. Je to zajímavá fantasy, která nabízí zase něco trochu jiného. Ve spoustě ohledech mi to připomínalo film Rudá jako rubín.
Herce, kteří si ve filmu zahrály, jsem předtím neznala, ale myslím, že to bylo obsazeno dobře.
Docela mě mrzí, že je zfilmováný pouze první díl, zajímalo by mě víc. První díl vás tak jako uvede do problémů, ale vyřešení se v tomto díle už nedočkáme. O to víc mě proto zajímá knižní předloha.
Za mě byl tedy film zajímavý a rozhodně bude patřit mezi lepší filmy, které jsem viděla.

Trailer:▶️

Hodnocení:⭐⭐⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat