👁️ PODFUKÁŘI I. 👁️

125 9 0
                                    

2013

Pokud máte rádi magii a kouzelnické triky určitě vás tento film zaujme.

Film má momentálně dva díly. První díl je z roku 2013. O druhém dílu se pobavíme příště. Dnes se budeme věnovat pouze prvnímu.

Herci a důležití lidé:

Stručný obsah děje:Příběh vypráví o skupince malých kouzelníků, kteří se snaží proslavit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah děje:
Příběh vypráví o skupince malých kouzelníků, kteří se snaží proslavit. Jednoho dne dostanou čtyři kouzelníci zvlastnikartu, která je dovede na první na opuštěné místo.
Nikdo z nich nemá tušení kdo je pozval ani proč. Ovšem tento tajemný člověk pro ně přichystal úkol, který je dostane do nesnazí, ale proslaví je.
Za pletou se s policií, ale fanoušci je budou milovat, protože jim dají něco po čem v životě touží každý člověk.
Kdo je tajemný člověk? A jak to všechno dopadne?

Můj názor na film:🤔
Musím říct že tento film mě opravdu překvapil. Závěr filmuje neskutečný. Tajemného člověka jsem až do konce neodhalila a to se mi stává málo kdy. Opravdu moc se mi líbilo jak je film propracovaný. Rozhodně všem doporučuji.
Celý film je ke shlédnutí zdarma na zkouknito.

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Pokud jste film už viděli budu moc ráda za váš názor na něj. Pokud jste film neviděli budu ráda když se na něj podíváte. Pokud máte rádi magii a kouzelnické triky určitě vás tento film zaujme.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat