🔨THOR🔨

179 11 3
                                    

2011

Opět tady máme Marvel. Film Thor společně s jeho bratrem Lokim vás 100% zavalí horou vtipných hlášek a scén.

Pohodlně se usaďte a pusťte si song nahoře!

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Začínáme na zemi, která se jmenuje Asgard

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stručný obsah filmu:🎬
Začínáme na zemi, která se jmenuje Asgard. Vládne ji bůh Odin, který má dva syny Lokiho a Thora. Trůn může mít však jen jednoho následníka a tím je prvorozený syn Thor.
Jenže je až příliš pyšný, každý konflikt by řešil válkou. Vlastní kladivo mjolnir a jeto bůh hromu.
Jednoho dne se Thor zachová velmi nesprávně. Za to ho Odin zbaví kladiva a všech jeho nadpřirozených schopnosti, pošle ho na Zemi, jako obyčejného člověka. Dokud se mu nepodaří kladivo pozvednout není hoden stát se králem a vrátit se domů.
Na Zemi se setká s partičkou zvláštních vědců, kterou tvoří Jane Fosterová, Darcy a Erik Selvig.
Loki se zatím dozví něco překvapivého o své minulosti a Odin upadne do spánku bohů. Jeho místo na trůnu prozatím zastane právě jeho mladší syn Loki. Thorovi přátelé prosí Lokiho, aby zrušil otcův příkaz a jeho bratr se mohl vrátit domů. Loki si, ale nepřeje aby se jeho bratr vrátil. Jediné po čem touží je koruna.
Změní Thora láska k pozemšťance? Bude hoden pozvednout mionir? Bude se moc vrátit domů? Jak se vyvine jeho vztah s bratrem a otcem.

Vlastní názor:🤔
Tento film patří opět mezi mé oblíbenější marvelovky. Dokáže pobavit a zároveň nás donutí zamyslet se nad tím jestli jsme ve vesmíru opravdu sami.
Tom Hiddleston a Chris Hemsworth odvedli opět skvělou práci.
Oproti filmu Captain America: první avenger vás opravdu čeká vlna humoru. Ne že by Chris Evans měl nudnou roli, ale celkově je film brán dost vážně, což si myslím že není vůbec na škodu.
Zkrátka pokud se chcete zasmát pusťte si Thora.

Trailer:▶️

Honocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Díl je celý ke shlédnutí na zkouknito.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat