🤵 PRVNÍ (KNIHA) 👰

82 3 1
                                    

Poslední za série knih, kterou jsem si vybrala pro letní čtení, ale pravda je že jsem to u prázdniny uplne nastihla a protáhlo se to až do října.
I přesto je ovšem tady.

Varování:
Pokud jste nečetli první a druhý díl, okamžitě opusťte tuto stránku. Je možné že šéf že objeví spoilery z předchozích dílů.

Stručný obsah knihy:📚
Ve druhém díle se America dlouho rozhodovala nad tím, kdo z mladíků je pro ní důležitější jestli Aspen nebo Maxon. A jak už všichni víte na konci je jasně rozhodnutá, že je pro ní Maxon důležitější.
Ve třetím díle se jejich láska ještě o něco víc prohloubí, ale America si pořád nedovede představit samu sebe jako princeznu, natož budoucí královnu. Další problém představuje Aspen, který sice nebrání vztahu prince a jeho bývalé přítelkyně, ale America je přesvědčena, že jí stále miluje a nedokáže se s jejich vztahem srovnat.
America ani Maxon si navzájem nedokáží otevřeně promluvit o svých citech k sobě. Hodně se do jejich vztahu plete král, který dělá vše pro to, aby America opustila selekci.
V tomto díle se dozvídáme spoustu nových informací o rebelech, jak jižních, tak i severních, a také o Američině rodině, konkrétně o jejím otci.
Jak tohle dopadne? Povolí nakonec král, aby se stala America princeznou?
Nerozmyslí si Maxon svoje rozhodnutí?
Nestane se America nakonec ženou Aspena?

Vlastní názor: 🤔
Jelikož jsem knihu dočetla asi před 10 minutami jsem ještě stále plná emocí, tak mi to prosím odpusťte.
Musím říct, že jsem se posledního dílu opravdu hodně bála. Na jednu stranu proto, že tím to všechno skončí a já se z toho budu zase dva až tři týdny vzpamatovávat a na druhou stranu, že příběh nedopadne podle mého očekávání a že mě to celkově zklame.
Nakonec se ukázalo, že mé obavy byly naprosto zbytečné. Celý díl byl velmi napínavý. Bylo tam spoustu dojemných a smutných chvilek, kdy se mi tajil dech a do učí se mi hrnuly slzy. Hltala jsem doslova každou stránku a za každou cenu jsem to musela dočíst. Ano jsem opravdu velký blázen takže jsem včera ještě ve dvě hodiny nespala a cetla jsem si. Pak jsem se tedy odhodlala k tomu, ze to základnu a dočtu to ráno, protože mi zbývalo už jen pouhých 100 stran do konce.
Musím rict že tahle kniha mě donutila nad věcmi hodně přemýšlet.
Závěr knihy je neskutečný. Velmi procítěný. Prostě nádhera.

Hodně z vás se mě ptalo jestli budu číst i navazující knihy k trilogii Selekce. Ne!
Dceru jsem se rozhodla nečíst, protože už samotný popis knihy mě hodně zklamal. Bojím se, že by to bylo moc. Že by se tam America stavěla, jako ta skvělá mtaka s dokonalou minulostí a myslím si, že to už prostě není ona ta America se, kterou jsem se v Selekci seznámila a zamilovala jsem si jí.

Hodnocení:⭐⭐⭐⭐⭐

Informace:
To, že mám všechny letní knihy přečtené ještě neznamená, že na 9 měsíců uplně čtení přeruším.
Zakomponovala jsem sem pár knih z povinné četby na, které se můžete těšit a jednu, která na vás bude čekat až po Vánocích.
Tady je malá ukázka:

Tady je malá ukázka:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat