Další ze série knih, kterou jsem přečetla v létě.
❗VAROVÁNÍ❗
Pokud jste zatím nečetli první díl s názvem Selekce (recenzi na ní najdete také v této knize recenzí) opusťte ihned tuto stránku. Obsahuje spoilery prvního dílu.
....Stručný obsah knihy:
Na konci prvního dílu se do paláce dostane Aspen, Ameriky bývalý a zároveň tajný přítel, který jí opět značně pomota hlavu a to ve chvíli kdy si začíná myslet, že k Maxonovi něco cítí. V druhém díle jede tedy o takový boj mezi city, kdy se America stále rozhoduje, který z těchto dvou mladíků je pro ní důležitější. Maxonovi ovšem začíná docházet trpělivost, a tak se raději poohlíží i po jiných dívkách. V průběhu knihy se však, ale ukáže, že o Americu opravdu stojí. Aspenovi se ovšem zdá že princ Americu jen využívá a vůbec mu na ní nazalezí. Pro koho se nakonec America rozhodne?Vlastní názor: 🤔
Jak už asi víte první díl mě hodně překvapil a zaujal.
Spoustu lidí tvrdilo, že druhý díl je takový vycpávkový a je příliš zdlouhavý. Jelikož jsem teď měla hodně času tak jsem ho přečetla za dva dny. A musí říct, že některé pasáže byly možná zbytečně zdlouhavé. A občas už mi to Američino rozhodování přišlo nekonečné, ale i přesto se mi tento díl líbil možná ještě o kousíček víc než ten první.
Připadal mi takový akčnější. Bylo tam velké množství útoků na palác, a pak taky jedna taková část, která mě opravdu hodně zaskočila, ale nerada bych vám to tu spoilerovala. Zkrátka hodně věcí mě tam překvapilo. Našla se tam i část, která mě opravdu hodně dojala a rozbrečela (já jsem hodně velký cíťa, ale většinou se takhle hodně dokážu vžít jen do filmu).
Zaujalo mě to, jak autorka popisuje takovou tu novou tvář života na zámku. Co všechno to obnáší. Víc poznáváme i krále a královnu, kteří doteď působili hodně v pozadí.
Odhaluje se spoustu tajemství, takže určitě stojí za přečtení.Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐
❗NOVINKY❗
Vyskyly se větší problémy ohledně seriálů, které jsem plánovala shlédnout a následně na ně udělat recenzi. Bohužel můj mobil přestal spolupracovat a objevily se komplikace se spuštěním filmů a to na jakýchkoli stránkách. Nechápu proč opravdu nevím co se stalo. Pořád mi to hlásí, že nastala chyba. Nevím co s tím mám dělat, zkrátka bohužel se asi recenze na Game of Thrones, které jsem dokoukala do 5 série a na SKAM nebo slibovaný Reverdale asi nedočkáte. 😭Proto jsem se tedy rozhodla pro alternativu a pokusím se vás nalákat alespoň na některé filmy. Do Vánoc bych chtěla shlédnout některé z těchto filmu a udělat na ně recenzi. Mám na seznamu např. Alex a Spol movie, Přátelé, Avatar, Nekonečná láska, Deadpool 2, Ant man 2, Shazam!, Batman, Jeden den v New Yorku, Aladin, A zase jedna popelka, Ladíme 3, Doctor strange, Ledové království 2, Lví král a už se můžete těšit na Fantastická zvířata 2.
Po Vánocích se pustím do knihy Protivníci, podíváme se i na knihy z povinné četby a na film Black Widow.
❓Otázka na vás:❓
Jaký film jste vždycky chtěli vidět, ale nedokopali jste se k tomu si ho pustit?Jakou knihu bych si podle vás měla přát k Vánocům (něco z Young Adult literatury prosím😁)?
Jaký seriál je podle vás nejlepší?
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
DiversosZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...