🎩NEJVĚTŠÍ SHOWMAN🎪

54 2 0
                                    

2017

Nejvznešenějši umění je umění přinášet ostatním štěstí.

P. T. Barnum.

Životopisné drama doprovázené muzikálem. Inspirované citátem a životem Phineas Taylor Barnuma. Byl to podnikatel a zakladatel cirkusu. Narodil se v roce 1810 a zemřel v roce 1891. Proto je i film zasazen do tohoto období.

Herci:🎭

A Zack Efron

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A Zack Efron

Stručný obsah filmu:🎬
Příběh vypráví o chudém chlapci, který se svým otcem navštěvoval bohatou rodinu a šil ji šaty. V bohaté rodině měli krásnou a chytrou holčičku, ta se Phineasovi zalíbila. Její rodiče ji, ale poslali na internátní školu. Tajně si s Phineasem dopisovala a oba snili o tom, že se spolu opět setkají. A to se také stalo. Později se s ní Phineas oženil a našli si vlastní dům. Narodily se jim dvě dcerky jedna krásnější než druhá. Phineasovi, ale vadilo, že jsou chudí a věděl, že jeho dcery si zaslouží mnohem víc. Poté co ho vyhodili z práce začal opět snnít o práci, která by mu vydělala mnohem víc peněz. Díky tomu začal podnikat. Pronajal si muzeum historie. To mu ovšem vůbec nic nevidělávalo, proto ho napadlo z muzea udělat ,,lidskou zoo". Našel pro svůj projekt nespočet zvláštních lidí, kterých se normální lidé báli. Rozhodnul se ukázat světu jací ti lidé jsou.

Vlastní názor:🤔
Zaujal především rychle narůstající dějem a skvělým hudebním zpracováním. Krásně popisuje celý život hlavního hrdiny. Postavy vystupující v ,,cirkuse" jsou opravdu zajímavé, odlišné od normálních lidí a přesto se ukazuje, že dokáží být upřímní, velmi nadání a zkrátka takový svý.
Z filmu máte opravdu ten pocit, že vaše sny se mohou splnit. Je to kouzelné, chvilkami romantické. Odráží se tam lidská píchá a touha po moci. Za mě velmi dobře zpracovány film.

Trailer:▶️

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐
Za tu hudbu, ta je skvělá.

Ano tento víkend toho vyšlo opravdu hodně. Je to hlavně proto, že v týdnu obvykle nestíhám, tak se vám to snažím vynahradit alespoň tímto způsobem.

PŘÍŠTÍ VÍKEND SE NEJSPÍŠ DOČKÁTE FILMU MIZEROVÉ NAVŽDY, KTERÝ MOMENTÁLNĚ LZE SHLÉDNOUT POUZE V KINĚ.

Ráda bych se také opět začala věnovat psaní příběhu Poprvé a naposledy.

V neposlední řadě bych všem moc chtěla poděkovat za čtení a vaši podporu. Opravdu moc si toho vážím.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat