🌺PROKLETÝ ROK (KNIHA)📚

46 3 0
                                    

Tohle jsem ještě u žádné knihy neudělala, ale nyní cítím potřebu s vámi sdílet své pocity za pochodu. Ještě úplně nevím jestli to budu vydávat postupně, nebo to pak zveřejním celé na ráz, ale...

Stručný obsah knihy:📚
Dívkám ve vesnici se tvrdí, že mají moc vyrvat spořádané muže z náruče jejich manželek. Proto jsou v šestnáctém roce života vyhnány do divočiny, kde se musí od této magie očistit – ne všechny se však vrátí. Tierney Jamesová sní o společnosti, kde mají ženy větší hodnotu než kus masa. Ale jak se blíží její vlastní prokletý rok, zjišťuje, že hrozba nečíhá jen v lesích. Nebezpečí se skrývá v nitru samotných dívek.

Vlastní názor:🤔
První co mě na knize opravdu zaujalo byl přebal, který na vás z prvu působí jako nějaká slaďárna a to hlavně díky své růžové barvě. Pokud se, ale zaměřite na detaily, dojde vám, že to až takový čajíček nebude. Nádherná je také kniha pod břebalem, takže se určitě nezapomeňte podívat.
Podle toho co jsem si přečetla na internetu je jasné, že tohle je jeden z největších trháků letošního roku. Má to neuvěřitelně kladné recenze a musím říct, že už teď jsem plná očekávání. Zajímavé je, že tato kniha spadá pod yang adult, fantasy, sci-fi a horor. Takže si myslím, že se můžeme těšit na velkou dávku napětí a akce.

První den:🌺
Dnes jsem se dočetla na stránu 19 a zatím vůbec nevím co od knihy čekat, čeština je trochu náročnější než u knih, které jsem do teď četla, ale je to teprve začátek tak uvidíme. Ovšem co mě na knize hodně zaráží je, že nemá obsah.

Druhý den:🌺
Začíná mi to hodně připomínat Hunger Games, celé to prostředí, společnost, diktatura. Do knihy jsem se naprosto ponořila a začínám se jí trochu bát. Nebojim se toho, že by byla špatná, spíš že od toho čekám malinko něco jiného. Možná to na mě bude trochu moc. Těžko říct, ale každopádně už teď mě kniha naprosto pohltila a začínám pociťovat posedlost ji číst dál. Momentálně jsem na 33 stránce.

Třetí den:🌺
Dnes jsem se dočetla na stranu 66, vše proběhlo podle mého očekávání. Kniha je opravdu plná napětí a nejistoty. Jsem opravdu moc zvědavá jak to bude pokračovat, ale předpokládám, že to bude ještě velký boj. Přesto doufám, že hlavní hrdinka nakonec bude šťastná.

Čtvrtý den:🌺
Po dlouhé době jsem se rozhodla ke knize vrátit a dnes jsem se dočetla na stranu 150.
Čím dýl knihu čtěte tím víc vás začíná pohlcovat a chcete vědět víc a víc. V knize se také začala projevovat magie, kterou v sobě dívky mají. A začíná to být hodně šílený příběh plný zvratů. Zajímavé jsou ty emoce při čtení, cítíte strach a napětí. Funguje to opravdu skvěle.

Pátý den:🌺
Jsem na straně 236 a musela jsem ji zaklapnout. Jsem plná emocí. Strašně mě dostalo jak se situace vyvinula. Strašně se bojím jak to celé dopadne a opravdu to teď nezvládnu číst. Uvidíme jak na tom budu zítra. Je to masakr. Už bych to měla ráda dočtené, protože už teď toho mám plnou hlavu a pořád nad tím přemýšlím, že už mi z toho asi začíná hrabat. Na tuhle knihu potřebujete opravdu pevné nervy.

Šestý den:🌺
Dnes jsem knihu dočetla. Jsem ještě plná emocí, tato kniha mě naučila síle a trpělivosti. I když to byl úplně jiný svět než je tady bylo na něm cosi pravdivého. Celý příběh je tak reálné napsán. Není to žádná slaďárna o které přesně víte jak skončí. U této knihy mě napadá jen jeden citát. (Svět není továrna na splněna přání a bez víry a silné vůle ničeho nedosáhneme). Je to opravdu silná kniha, která mě neustále nutila k slzám, protože jsem strašná cíťa, ale jsem strašně moc ráda, že jsem si knihu mohla přečíst. Sice s menší pauzou, ale jinak bych to dala za 6 dní úplně s přehledem. Doufám, že se vám tento styl recenze líbil. A opravdu věřím, že si knihu přečtěte. Je to něco co vám rozhodně nesmí chybět v knihovně.

Hodnocení:⭐⭐⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat