👑KRÁLOVA PŘÍZEŇ👶

53 4 6
                                    

2008

Pokud máte rádi historická dramata, tak by se vám možná mohl líbit tento film zaměřující se na anglickou minulost.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Hlavními hrdinkami filmu jsou dvě sestry Mary a Anna

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stručný obsah filmu:🎬
Hlavními hrdinkami filmu jsou dvě sestry Mary a Anna. Obě dvě mají vlohy pro to dobře se provdat. Mary se provdá za Williama, plánuje si založit rodinu. Anna, ale míří mnohem víš, přesto vždy zaostává za svou sestrou mladší sestrou.
Na návštěvu přijíždí král, kterému královna nemůže porodit syna. Proto začne hledat útěchu u jiných žen. Nejprve mu padne do oka Anna, ale když zjistí, že má mladší a mnohem krásnější sestru Mary je naprosto očarován. Obě dvě nechá povolat do zámku a jmenuje je kralovninými dvorními dámami. Král bezhlavě touží po Mary, která se do něj brzy zamiluje. Anna je vzteky bez sebe a začíná uskutečňovat plán jak svoji sestru od krále odstřihnout. Podaří se jí uskutečnit svoje plány a usednout na trůn po boku krále?

Vlastní názor:🤔
První co bych chtěla vyzdvihnout je velmi zajímavé obsazení. V hlavních rolích zde máme Natalii Portman, kterou můžete znát z filmu Thor, dále Scarlett Johansson, kterou určitě znáte z Avengers a jiných Marvel filmů. Ve filmu si také zahrál Benedict Cumberbatch, kterého jste mohli zaznamenat v roli Doctora Strange, velkým překvapením byl Eddie Redmavne, kterého určitě znáte z Fantastických zvířat a na závěr určitě mnoho z vás bude znát Andrewa Garfielda filmu Amazing Spider-Man.
Film se s ničím moc nemazal a šlo se rovnou na věc. Závěr filmu byl dobře udělaný. Celkově se mi film líbil a možná tomu právě napomohlo skvělé obsazení. Romantika se rychle střídá s královnou zaslepeností. Intriky a sesterské hádky jsou také na místě.
Co se týče Anglické historie, tak o tom moc nevím, ale pokud jsem to dobře pochopila, tak tento film by měl vystihovat dobu před vládou nyní nejznámější panovnice Alžběty II.

Hodnocení:⭐⭐⭐⭐

Film budou v sobotu dávat v televizi, takže pokud vás na něj tato recenze nalákala určitě si ho pusťte.

Trailer:▶️
Bohužel se mi nepodařilo najít žádnou vhodnou ukázku.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat