💸PODFUKÁŘKY👩‍❤️‍💋‍👨

43 3 1
                                    

2019


Zdravím všechny filmové nadšence. Dnes se podíváme na komediální film Podfukářky.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Hlavní hrdinkou filmu je Penny, která našla zálibu v obírání chlapů, které na ženě zajímá jen vzhled

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Hlavní hrdinkou filmu je Penny, která našla zálibu v obírání chlapů, které na ženě zajímá jen vzhled. Jednoho dne ovšem sedne do vlaku a potká velmi zajímavou osobu Josephine. Jejich cesty se propojí a zjišťují, že toho mají hodně společného. Za pomoci geniálního plánu se jim podaří okrást mnoho bohatých můžu. Jednoho dne mezi sebou uzavřou sázku o to, kdo rychleji ukradne Tomasovi (počítačovému expertovi) 500 tisíc. Kdo sázku vyhraje?

Vlastní názor:🤔
Všichni mí přátelé tento film vychvalovali. Já ovšem jen chválit nemohu.
Ten nápad toho filmu je opravdu skvělý a začátek vypadal dost slibně, přesto jsem pořád čekala kdy přijde takové to "paní", zkrátka něco co by mě utvrdilo v tom, že je to dobrý film. Ke konci filmu dorazilo velmi zajímavé zjištění, za což jsem ráda, protože to filmu dodalo značný plus. Bohužel se přeci jen závěr tak úplně nepovedl, myslím, že film by šel úplně v pohodě dal natáhnout na dvě hodiny. Určitě se závěr mohl ještě víc rozvést. Film mi nepřišel ani nějak extra vtipný, ale já mám hodně vysoký práh vtipnosti, takže to bych úplně neviděla tak černě. Vesměs jediné co se mi na filmu líbilo bylo dost povedené obsazení, já osobně mám Rebel Wilson a Anne Hathawav moc ráda a myslím, že své role zahrály perfektně, je to moc hezky námět na film, ale prostě mi tam něco chybělo.

Trailer:▶️

Hodnocení:⭐⭐⭐
Neurazí nenadchne.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat