🦸🏼‍♂️CAPTAIN AMERICA PRVNÍ AVENGER🇱🇷

218 6 8
                                    

Upozornění:
Chápu, že většina lidí má tyhle filmy už kvůli Endgame shlédnuté, ale berme to tak, že se mezi námi stále najdou lidé, kterým to vůbec nic neříká.
Takže zdravím všechny fanoušky Marvelu, budu ráda když se s námi podělite o váš názor.
.... Pusťte si song nahoře.

Dnes vás seznámím s Captainem Americkou, je to moje úplně nejoblíbenější postava z MCU. Většina lidí by si řekla ano vím proč je tvůj nejoblíbenější, prostě ho hraje hezký herec a to jediný co na něm vidíš.
S tím musím nesouhlasit!

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Hlavním hrdinou filmu je Steve Rogers

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Hlavním hrdinou filmu je Steve Rogers. Malý a hubený mladík, který se touží stát vojákem a bojovat za spravedlnost jako jeho kamarád Bucky Barnes.
Steve pro to udělá cokoli, pokaždé když se hlásí vymysli si jiné údaje o svém životě, ale nikdy ho nepřímou. Pak se, ale setká s jedním doktorem, který se mu rozhodně dát šanci.
Od začátku je to dost marný voják. Pak, ale ukáže, žedokáže nasadit svůj vlastní život za druhé. Což všechny zaujme. A právě ten doktor, který mu pomohl se do armády dostat mu poskytne zvláštní sérum, které ho zdokonalý. Stane se z něj téměř nepremozitelny člověk (Captain America) , ale stále zůstane sám sebou. Zamiluje se do agentky Peggy Carterové, ale do cesty se mu postaví silný protivník, který vše pokazí. A nebo ne tak úplně jak to vypadá?

(nerada bych vám to tu nějak moc spoilerovala, chci aby vás film překvapil, tak to raději utnu)

Vlastní názor:🤔
Teď se vrátíme k tomu proč je to pro mě nejlepší marmel hrdina.
Myslím si že je úplně jiný než všichni ostatní. I když vím, že každý z nich přišel o něco nebo někoho důležitého, stejně si myslím že Captain America to měl nejtěžší. Moc se mi líbí jeho prezentace před lidmi. Je to člověk který si na nic nehraje. Bojuje jen za jednu věc a tou je spravedlnost. Od začátku až do konce je to Captain America, který vás nezklame. A teď nemyslím jen do konce tohoto filmu, ale až do konce Avengers Endgame. Neříkám, že neudělal žádnou chybu. Ale vždycky to byl pro mě takový moudrý a rozumný hrdina i člověk.

Trailer:▶️


Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐

Samozřejmě platí vše jako u ostatních recenzí, ale zajímalo by mě jaká je vaše oblíbená hláška z tohoto filmu.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat