2019
Film je natočen podle knižní předlohy, kterou jsem zatím nečetla a spoustu lidí tvrdilo, že se od sebe hodně liší. Takže tento nazor bude založený jen na posouzení filmu. Nečekejte žádné srovnání.
Herci:🎭
Stručný obsah děje:🎬
Příběh je o dívce, která se jmenuje Tessa a odjíždí na vysokou školu. Doprovází ji její přítel a matka.
Tassa5 je taková ta pilná, hodná, chytrá dívka, která je hodně upjatá a stydlivá, ráda si čte atd. Její nová spolubydlící je, ale úplný opak, takže není divu, že její matka z toho není nadšená a bojí se aby se Tessa nechytla špatné party. To se nakonec, tak ktrochu stane, protože ji spolubydlící vytáhne na party kde se Tessa setkává s Hardinem, který je tak trochu bad boy.
Není divu, že se ti dva do sebe zamilují, jak už to v těchto filmech bývá. Jenže co Tessin přítel?Vlastní názor:🤔
Musím opět ocenit ten závěr filmu. Ten se mi moc líbí.
Pak se mi líbí jaký má Hardin názor na knihy. Jak to vše vidí úplně odlišně než ostatní.
Věc, která mě malinko zklamala je Tessin přítel, který prakticky žaluje na Tessu její mámě. Myslím, že když máte přítele většinou drží při vás a ne při vaší matce. Přijde mi, že se tady chová spíš jak mladší bratr.
Mezí mě, že ten příběh se tak strašně rychle vystupňoval. Chápu, že všechno se nedá nacpat do 2 hodinového filmu, ale přišlo mi, že si ten děj ani nestihnete pořádně zpracovat a je konec.
Pak mě taky malinko zklamal český dabing, ale to už nemá s filmem moc společného.
Pokud máte rádi takové ty typické filmy, kdy ona je ta hodná a on je ten zlý a kvůli ní se změní, pak je tohle film právě pro vás.Hodnocení: ⭐⭐⭐
Děkuji, že jste tu se mnou. Určitě mi dejte vědět, jak se film líbí vám a jestli je film lepší než kniha nebo naopak.
Po dlouhé době se opět vracím k této recenzi, chci moc poděkovat _Lucysworld_ za doporučení knižní verze. Nyní můžu s hrdostí říct, že jsem ji četla a zároveň musím přiznat, že ta knižní verze mě bavila mnohem víc než filmová.
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
RandomZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...