Všechny vás opět vítam po dlouhé době u nové recenze a jelikož se neodkladně blíží konec roku, tak dnes tuto recenzi pojmu malinko jinak a podíváme se společně na filmy, které by se měly do kin dostat v roce 2020.
Akční, Fantasi a Sci-fi
1. BLACK WIDOW
- na tento film už se těším od léta a i podle upoutávky, to vypadá na velkou pecku.2. VENOM II.
- přiznám se že první díl jsem ještě neviděla, ale rozhodně se na něj chytám podívat.
- pokud máte rádi Toma Hollanda (Spider-Man), tak by vás mohlo zajímat, že jeho postava by se mohla ve filmu také objevit.3. WONDER WOMAN
- po kladných reakcích na Jokera jsme se rozhodla, že dám DC ještě šanci.
- tento film vypadá zatím slibně, tak snad mě DC zase nezkame.4. BIRDS OF PREY (Podivuhodná proměna Harley Quinn)
5. RYCHLE A ZBĚSILE 9
6. AVATAR 2
7. THE FLASH
8. THE ETHERNALS
Pohádky
1. MULAN
- novinka od Disney2. KRÁLÍČEK PETR 2
3. SCOOB!
- animovaný film o známé partě, která řeší záhady
- upoutávka na mě působila velmi dobře.
- malý Scooby Doo je strašně roztomilý4. DOLITTLE
- v tomto filmu by si měl zahrát Rober Downey JR.
- nejsem si jistá jestli se to dá zařadit mezi pohádky, ale řekla bych, že ano.5. MINIONS: THE RISE OF GRU
Horory a trillery
1. V ZAJETÍ DÉMONŮ III.
2. THE GRUDGE
- psychologický horor3. GRATEL & HANSEL
4. THE RHYTHM SECTION
- triller5. THE WOMAN IN THE WINDOW
- trillerRomantické
1. WEST SIDE STOREY
Historické
1. JAN ŽIŽKA
- český filmChci se ještě omluvit za delší nepřítomnost. Snažím se teď dát dohromady příběh Poprvé a naposledy.
Ze zdravotních důvodů nemám teď úplně čas psát a poslední dobou nemám ani náladu dívat se na filmy nebo si čít, tím pádem sem nějak nemám co psát.
Z tohoto důvodu jsem se to dnes rozhodla pojmout malinko jinak. Tak doufám, že se na mě nezlobíte, budu se snažit všechno dohnat a zveřejnit vše co jsem slíbila.
Snad budu mít mezi vánočními svátky víc času.Pokud se vám tento typ recenzí líbí, mohla bych udělat něco podobného např. Na Nový rok jako takové malé shrnutí filmů z roku 2019, nebo třeba vánoční speciál.
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
RandomZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...