Popelka patří mezi nejznámější pohádky. Není divu, že se dočkala i několika moderních verzí. Dnes se společně na některé podíváme.
MODERNÍ POPELKA
2004Herci:🎭
Hlavni hrdinkou je Sam, neoblíbená studentka na jedné střední škole. Přes anonymní chat se seznámí s jedním mladíkem ze stejné školy. Později zjistí, že se jedná o velmi populárního Austina, který hraje americký fotbal. Sam se mu, ale boji říct, že si s ním píše právě ona. Jak tohle dopadne?
A ZASE JEDNA POPELKA
2008
Herci:🎭Hlavní hrdinkou je Mary, která od mala žije tancem a hudbou. Proto se také hlásí na taneční školu. Do cesty se jí priplete velmi nadaný tanečník a zpěvák Joey Parker, díky kterému začne cítit něco nového.
MODERNÍ POPELKA ANEB BYLA JEDNOU JEDNA PÍSEŇ
2011Herci:🎭
Hlavní hrdinkou je Katie, které je velmi šikovná a talentovaná skladatelka. Její písně osloví i Guye Morgana a jeho syna Luka, na neštěstí toho, ale využije Katiena nevlastní matka, která písně propaguje pod jménem své vlastní dcery.
POPELKA V TENISKÁCH
2016Herci:🎭
Hlavní hrdinkou je automechanička Tessa, která se připlete k jednomu muzikálu, kde potká úžasného herce Reeda, do kterého se zamiluje.
To by bylo pro dnešek všechno. Doufám, že se na některý z filmů podíváte. Momentálně se vracím ke starším filmům a vzpomínám na staré časy. Asi to chtělo trochu pauzu od těch novinek, ale určitě se brzy nějaké dočkáte. Jak jsem psala už minule nemám teď moc času na sledování filmů. Tak jsem se dala na seriál. Původně jsem začala koukat na KATEŘINU VELIKOU, ale z toho jsem zatím dost zklamaná, tak doufám, že se to zlepší. Co mě baví o hodně víc je VERSAILLES, takže u toho snad vydržím. Co se týče čtení, absolutně nestíhám a nemám na to náladu. Doufám, že se k tomu brzy dokopu.
Děkuji za Vaše ohlasy a čtení, pokusím se do konce týdne ještě něco vydat. Užívejte si léto. Mia
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
AcakZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...