🏎️ TRANSFORMERS I. 🤖

132 7 0
                                    

2007

Akční film o robotech měnících se v auta. Pohodlně se usaďte a pusťte si nahoře soundtrack filmu.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Příběh vypráví o Samovi, klukovi, který usiluje o pozornost dívek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stručný obsah filmu:🎬
Příběh vypráví o Samovi, klukovi, který usiluje o pozornost dívek. Proto potřebuje nové auto. Otec mu ho slíbil, když bude mít dobré známky a nakonec mu ho tedy koupí.
Sam se s ním snaží udělat dohejm na Michaelu, která se mu dlouho líbí a díky autu se s ní konečně seznámí. Auto ovšem není tak obyčejné jak se na první pohled zdá, což zjistí i Sám, dokáže se proměnit na robota. Těchto robotů je na Zemi více. Dělí se na hodné autoboty a na zlé deceptikony. Všichni ti roboti se na naši planetu ženou kvůli energii, která by rozhodla kdo je konečný vítěz vlaky mezi roboty. Tato energie vyzařuje z předmětu, který vlastní již zmíněný Sam. Není divu, že se do těchto bojů zaplete společně s Michaelu, která s ním nyní tráví víc času než předtím.
Jak tohle dopadne?

Vlastní názor:🤔
Tenhle film je prostě boží. Nečekala jsem, že to někdo dokáže takhle zkombinovat, ale povedlo se. Kromě množství akčních scén se můžete těšit i na humorné scény. Své si na filmu najdou také dívky, které se zaměří na vztah Sama a Michaeli. Jiní budou obdivovat roboty a auta. Zkrátka každý si podle mě na filmu najde něco svého. Na to, že je to film z roku 2007 je ta grafika docela dobře udělaná. A to mám na těchto ,,nadčasovích" filmech opravdu ráda (i když si ho pustíte za 10 let, stále na něm nepoznáte jak moc starý je, ale samozřejmě na některých prvcích to vidět je)

Trailer:▶️


Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Doufám, že jsem vás na film trochu nalákala a ještě dnes se můžete těšit na Hunger games 1.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat