2017
Dnes se podíváme na nejnovější díl Pirátů z Karibiku, Salazarova pomsta, který shodou náhod dávají dnes večer na Nově. A jelikož jsme tady ještě neměli recenzi na tento pětidílný film, byla by určitě škoda ho nezmínit.
Herci:🎭
Stručný obsah filmu: 🎬
Hlavní postavou je Henry Turner, syn Willa a Elizabeth, který touží osvobodit svého otce z lodi Bludného Holanďan, proto celý svůj život hledá Jacka Sparrowa v domnění, že mu pomůže najít trojzubec, který má moc zlomit všechny kletby moře. Problémem, ale je, že k trojzubci je dokáže dovést jen žena, která umí rozlišit velmi složitou mapu. Navíc se na scénu dostává nový zaporák kapitán Salazar, kterého kdysi Jack Sperrow dostal do moci, zlé kletby a díky ní se Salazar stal nemrtvím. Podaří se Henrymu získat zpět svého otce?Vlastní názor:🤔
Je to klasický pirátský příběh, který známé už z předchozích dílů. Na scéně se prakticky nic nemění. Záporáci mají dost podobné vlastnosti jako všichni předchozí. Cíl děje zůstává stejný. Tento díl prakticky ničím neoslní, i přesto si zachovává svou podstatu. U filmu se rozhodne nenudíte. Je nabitý akčními scénami od začátku až do konce. Opět se dočkáme velmi specifického humoru. Navíc nás doprovází všem velmi známá a autentická hodba, bez které by to nešlo.
Nejprve jsem si nemohla zvyknout na množství nových postav, ale později už jsem se s tím nějak smířila. Jedna postava mi tam přece jen chyběla a to konkrétně Angelica Teach v podání Penélope Cruz, kterou jsem si hodně oblíbila.
Film se opět povedl. Celkově to na mě působilo, jako krásné zakončení. I když se teď opět začíná spekulovat o tom, že můžeme očekávat pokračování ovšem už bez velmi autentického Jacka Sperrowa v podání Johnnyho Deppa. Myslíte si, že to bez hlavní role půjde?
Já osobně si myslím, že si právě Disney uřízlo větev pod nohama. A nahradit Jonyho Deppa jiným hercem rozhodně není pro fanoušky lákadlem.Trailer:▶️
Hodnocení: ⭐⭐⭐
O něco slabší než předchozí díly
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
AcakZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...