Ahoj, dnes to nebude tak úplně recenze, ale chci se pochlubit, že už mi konečně došel balíček z Luxoru a zároveň vás trochu namotivovat do letního čtení a představit vám některé knižní tipy, které vyšly v květnu.
SUPERNOVA
Jedná se o úplně poslední díl známé trilogie Renegati od autorky Marissy Meyerové. Tuto autorku můžete znát díky jejím Měsíčním kronikám. Je to příběh o superhrdinech, pokud jste knihy zatím nečetli a zajímá vás o co se blíže jedná, recenze na první dva díly najdete někde ve starších částech. Včera jsem začala číst a myslím, že by do konce měsíce mohla recenze vyjít.
HOLUBICE A HAD
Jedná se první díl dualogie, která vyšla v květnu. Kniha je o čarodějnicích a lovcích čarodějnic. Zároveň je to Míšin tip měsíce (Radši knihu). Já už se na knihu opravdu moc těším, myslím, že by to mohl být opravdu zajímavý příběh, ale zatím to vapadá, že si ho nechám až na konec léta.
KRUTÝ PRINC A PODLÝ KRÁL
Jedná se o trilogii, která už má venku dva díly, třetí díl KRÁLOVNA NIČEHO, vychází letos v červenci. Příběh by měl vyprávět o zlých vílách a jedné lidské dívce, která mezi nimi vyrůstala. Na knihu mě nalákala hlavně velká várka pozitivních komentářů a hodnocení. Jsem na tento příběh opravdu zvědavá a už se nemůžu dočkat až si ho přečtu. Doufám, že mě zaujme natolik, že v červenci objednám i ten třetí díl.
ČTYŘI MRTVÉ KRÁLOVNY
P
oslední kniha do letního čtení, kterou jsem dostala k narozeninám.
Měla by to být kniha trošku detektivní, ale zároveň fantasy. Skvělé je, že se jedná o jednodílovou knihu. Úplně nevím co od této knihy čekat. Někteří ji hodnotí kladně, jiní od ní čekají trochu víc. Tak uvidíme jestli mě to bude bavit, ale věřím, že ano.
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
AcakZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...