🎧 LADÍME I. 🎤

177 9 1
                                    

2012

Třídílný hudebně založení film Ladíme. Pokud si chcete u filmu zazpívat, tak je tohle právě pro vás.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Film vypráví o dívce Bece, která kvůli svému otci přijíždí na univerzitu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stručný obsah filmu:🎬
Film vypráví o dívce Bece, která kvůli svému otci přijíždí na univerzitu. Jejím snem je ovšem produkovat hudbu.
Najde si tedy brigádu v nahrávací společnosti kde rovná cédéčka a se setká s Jessem. Který se přidá ke chlapecké acapela skupině.
Jejímu otci se to ovšem moc nelíbí a tak jí slíbí, že když dodělá školu pomůže jí splnit její sen.
Kvůli tomu se Beca také přidá k partě holek, které si říkají Beles a zpívají acapela. Jejich velkým snem je obhájit titul. To ovšem vypadá jako nedosažitelný cíl. Jejich veliteka se totiž drží staré klasiky se kterou se jim povedlo již několikrát zvítězit. Bojí se zkusit něco nového a trochu zariskovat.
Ovšem Beca má skvělé nápady. Podaří se jim obhájit titul? Odváží se kapitánka zariskovat? Zalíbí se Bece ve škole?

Vlastní názor:🤔
Tato hudební komedie se mi moc líbila. Nedávno byl v kinech i třetí díl, který jsem bohužel zatím neviděla, ale určitě se můžete těšit v blízké době na druhý díl.
Nevím moc co k tomu mám říkat prostě pokud se chcete pobavit je tenhle film pro vás. V hudbě se určitě taky najdete, tohle je taková ta stará ohrana klasika, kterou všichni znají. Pustťe si song nahoře.

Trailer:▶️


Honocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Film je celý ke shlédnutí na zkouknito.

Ps: v blízké době se můžete těšit na recenzi filmu Lenomade mouth

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat