🏕️CLARITY (KNIHA)📚

54 4 1
                                    

Už dlouho jsme tu neměli recenzi na žádnou knihu, protože momentálně si dávám od čtení menší pauzu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už dlouho jsme tu neměli recenzi na žádnou knihu, protože momentálně si dávám od čtení menší pauzu. Přesto jsem se, ale rozhodla udělat recenzi na knihu, kterou jsme četla už před delší dobou. Ale je to jedna z mála knih, kterou jsem přečetla třikrát.

Tato kniha vznikla tady na Wattpadu a díky jejímu úspěchu se nakonec probojovala mezi ty knihy, které vyšly i v tištěné podobě. Proto možná spousta z vás zná knihu v této variantě.

Autorkou je Karolína Bendová na Wattpadu známá pod jménem Sweerty. Na Wattpadu má i jiné příběhy, takže se určitě mrkněte.

Stručný obsah knihy:📚Kniha vypráví o dívce Clarity, která jede na tábor společně se svými mladšími sourozenci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah knihy:📚
Kniha vypráví o dívce Clarity, která jede na tábor společně se svými mladšími sourozenci. Je jí 16 a nikdy předtím na žádném táboře nebyla. A zároveň po tom ani nikdy netoužila. Jenže co když na táboře někoho potká? (nechci vám to tady moc spojlerovat, ale samozřejmě jak už si můžeme přečíst na obálce tak je to romance)

Vlastní názor:🤔
Je to taková ta typická letní romanťárna pro náctileté, ale myslím, že tato kniha by mohla chytnout i straší čtenáře.
Je to krásný příběh plný zvratů a překvapivých zjištění. Perfektně propracovaný. Není to psané nějak složitě. Je to strašně čtivé, když jsem to četla poprvé, to mi bylo asi 14, tak jsem telefon nepustila z ruky. Autorka umí psát opravdu poutavě.
V knize se mi líbí velké množství postav ve, kterých se hodně rychle zorientujete. Je to opravdu pecka, takže pokud sháníte nějakou knihu na léto je tahle kniha právě pro vás.

Já vím bylo to opravdu hodně stručně, ale myslím, že k tomu není moc co dodávat. Budu ráda když si knihu koupíte a přečtěte, nebo mi napíšete váš názor na ni. Já osobně ji v knihovně ještě nemám, ale plánuji ji objednat s další várkou knih.

Hodnocení:⭐⭐⭐⭐⭐

Rozhodně se můžete těšit na recenzi na knihu Supernova, což je třetí a poslední díl Renegátů. Dále na knihu Čtyři mrtvé královny a knihu Zaslíbená o které stále ještě uvažuji.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat