2017
(první série)Dnes se společně podíváme na nějaký ten seriál.
Asi před půl rokem jsem si dělala kvíz, jaký seriál by byl pro mě jako stvořený. A vyšel mi právě tento. (nahoře si můžete pustit písničku)Herci:🎭
Stručný obsah seriálu:🎬
Příběh vypráví o Hannah Bakerové, která nedávno zemřela.
Ještě předtím než spáchala sebevraždu, nahrála 13 kazet se 13 důvody proč to udělala.
Tato kazeta je určena 13 lidem, kteří ji nějakým způsobem k sebevraždě dohnali, a tak jednoho dne spočine v rukou Claye Jansena a společně s ním také sleduje celý Hanin příběh.
Proč se Hannah rozhodla ukončit svůj život?Vlastní názor:🤔
Film líčí celou událost velmi realisticky. Celý příběh vás po kousičkách rozežírá a neustále nad ním musíte přemýšlet, takže to rozhodně není žádná romantická oddychovka ani nic podobného. Narozdíl od ostatních filmů nebo seriálů se zabývá vážnými problémy společnosti, jako je např. šikana, závislost na drogách a alkoholu, atd.
Co se týče hereckého obsazení, žádného herce jsem zde neznala, přesto bych řekla, že je to obsažené dost dobře.
Závěr filmu mě odrovnal. Řvala jsem jako želva a už asi týden nad filmem musím neustále přemýšlet.
Když jsem viděla, že první série má jen 13 dílů, čekala jsem, že to budu mít za pár dní dokoukané. Ale tento film je pojat tak citlivě, že jsem si příběh musela opravdu ,,porcovat" abych se z něj nezblaznila. (Na vás to, ale nemusí mít takový dopad, je možné že jsem prostě slabší povahy než vy, nebo si to až moc beru).
Ještě bych chtěla upozornit, že příběh není podle skutečné události, jak by si mohlo spoustu z vás myslet.Moc vám tento seriál doporučuji.
Trailer:▶️
Hodnocení:⭐⭐⭐⭐⭐
Také vám přeji hodně štěstí a zdraví do nového roku. Doufám, že se tato situace co nejdřív vyřeší a budeme zase moct normálně žít, jako dřív. Tak snad nám rok 2021 přinese něco lepšího než ten předchozí.
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
CasualeZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...