🚀VENOM🌍

39 2 2
                                    

Dnes se podíváme na jeden film od Marvel a Sony, který tak úplně nezapadá mezi ostatní superhrdinské filmy, na které jsme dosud byli zvyklí.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Z vesmíru přiletí zpět na Zem skupina vědců s tím, že našli nové organizmy se kterými by chtěli experimentovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stručný obsah filmu:🎬
Z vesmíru přiletí zpět na Zem skupina vědců s tím, že našli nové organizmy se kterými by chtěli experimentovat. Jeden z nich se, ale hned při příletu ztratí.
Carlton, (jeden z vědců) zkouší symbiósu se zvířaty. Později ho ovšem napadne začít pokusy provádět na lidech. Spoustu lidí, kvůli tomu zemře, protože organismy se do nich převtělí a začnou je zabíjet zevnitř jejich vlastních těl.
Hlavním hrdinou je Eddie, který kvůli Corltonovi přišel úplně o všechno.( Jenda z vědkyň) Dora ho informuje o těchto bláznivých pokusech a on se díky tomu dostane do velkého průšvihu, protože i do něj se jeden z organismů dostane.

Vlastní názor:🤔
Strašně se mi to líbilo, je to něco úplně nového a neokoukaného. Zároveň mi to přišlo trochu temnější, ale opět to bylo doplněno skvělým humorem. Ve filmu se objevil i Stann Lee, což mě hodně překvapilo, i když mi je známo, že se objevuje ve všech Marvelovkách.
Eddie a jeho přítelkyně mi na začátku filmu moc neseděli, ale pak jsem si na ně zvykla.
Venom jako ,,samostatná osoba" byl úplně skvělý. Moc se mi tam líbil. Fakt to bylo úplně super. Opět plné akce, tak jak jsme zvyklí. Určitě se film pusťte.

Trailer:▶️

Hodnocení:⭐⭐⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat