🏹💪🏻🤖AVENGERS I.🇱🇷 🔨🗡️

124 5 2
                                    

2012

A máme tu zase Marvel. Tak si nahoře pusťte soundtrack (#AvengeraAsseble#).
A jdeme na to. 😉

Jelikož se hodně setkávám s lidmi co viděli Endgame a nikdy předtím neviděli žádný Marvel film, tak si myslím, že by se na to mohli podívat alespoň zpětně a možná by pochopili o co tam vlastně jde.

Já osobně jsem Avengers Endgame a Avengers Infinity War neviděla. Protože jsem neměla shlednutých všech 21 filmů, a protože se mnou nikdo nechtěl jít do kina. Sice už vím jak to skončí, těmto informacím se zkrátka nedalo vyhnout, ale i tak se těším až film uvidím. Z Marvel filmů jsem neviděla např. Black Panter, Doctor Strange, Spider-man Homecomeing, Ant-man and Wasp, Strážci galaxie II.
Jediný film na který jsem zatím kamarádky přesvědčila byla Captain Marvel, za mě určitě boží film, stojí za shlédnutí, ale hádám, že většina lidí už ho viděla.
Tak, to jsem si jen musela vylít srdíčko a jdeme na to.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Pokud jste viděli Thora tak už určitě víte, že Loki není až tak úplné zlatíčko, jak na začátku filmu působí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stručný obsah filmu:🎬
Pokud jste viděli Thora tak už určitě víte, že Loki není až tak úplné zlatíčko, jak na začátku filmu působí.
Loki přijde na Zemi a touží si podmanit svět. Proto se Nick Furry (dejme tomu sběratel hrdinů) rozhodne zasáhnout. Povolá své hrdiny: Hulka, Black Widow, Iron-mana, Captaina Americu, Hawkeye. Ti mají za úkol Lokiho najít a zajmout. Co není až takoví problém. I přesto to však bylo až překvapivě snadné. Náhle se ovšem strhne bouře a objeví se Thor, který chce Lokiho potrestat sám. Nakonec se, ale spojí s Avengers.
Pak se Lokimu podaří nějakým způsobem uprchnout a pomocí svého žezla a Dr. Selviga (Thor I.), který je omamený, otevřít bránu do vesmíru. Na Zem se začnou dostávat mimozemské armády a na Avengers je, je porazit.

(bylo to hodně ve stručnosti nechci vám prozradit až příliš)

Vlastní názor:🤔
Já osobně si myslím že tyhle Avengers začátky jsou jedny z nejhezčích a že stojí za to je vidět, ale člověk se na filmy musí dívat postupně, tak jak byly vydávány, aby pochopil celý příběh. To je také důvod proč jsem Endgame neviděla. Až přijde ten správný čas, tak se na to taky podívám.
Pokud jste viděli film Neuvěřitelný Hulk, tak vás asi překvapí, že v Avengers Hulka ztvární Mark Ruffalo, je tomu tak i v ostatních filmech. Zkrátka Edward Norton si Hulka v Avengers nikdy nezahrál a nikdy nezahraje.
Film vás potěší opravdu velkým množstvím humorných scén, velkým množstvím akčních scén a věřte mi že si film zamilujete tak jako já.

Trailer:▶️

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Zítra vyjde nová část s filmem Seabiscuit a ještě jeden film....

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat