📱STATUS UPDATE❤️

46 3 0
                                    

2018

Po delší době tu máme takou oddychovku, nad kterou nemusíte moc přemýšlet. Zkrátka blíží se valentýn a všichni už známe staré dobré klasiky, kdy se hlavní hrdina snaží najít svojí první pravou lásku. No kéž by to bylo takhle jednoduché...

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Příběh je o mladíkovi Kyleovi, který se se svou matkou a sestrou přesťehoval do nového města

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Stručný obsah filmu:🎬
Příběh je o mladíkovi Kyleovi, který se se svou matkou a sestrou přesťehoval do nového města. Nastupuje zde na střední školu a už od prvního počátku je jasné, že si ho zdejší studenti jen tak neoblíbí. Proto se uchýlí k osamocenému chlapci, ze kterého mají ostatní jen srandu. Kyleovi také hned první den partička hokejistů rozbije telefon a musí si sehnat nový. Narazí na záhadného prodejce u kterého mobil sežene. Po domácím prozkoumání telefonu zjistí, že aplikace, která je v mobilu stažena mu plní všechna přání. Díky ní se stává oblíbeným, ale zároveň ztrácí sám sebe a všechny na kterých mu předtím záleželo. Dokáže se tomu postavit.

Vlastní názor:🤔
Tento film byla opravdu taková jednohubka, která nebyla nijak moc dlouhá. Děj byl velmi jednoduchý a předvídatelný. Film byl obohacen hudbou. Celkově na mě působil docela kladně. Bylo tam krásně vidit, jak se určitý člověk mění pod vlivem moci. Herecké obsazení se mi velmi líbilo. Zpracování bylo dobré. Myslím, že je to ideální film, když máte špatnou náladu nebo chcete něco kraršího, prostě takovou oddychovku.

Trailer:▶️

Hodnocení: ⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat