🎁VÁNOČNÍ SPECIÁL 🎄

48 3 0
                                    

KTERÉ POHÁDKY NESMÍ O VÁNOCE CHYBĚT

Ano v televizi teď opravdu nic jiného nedávají, ale najdou si i pohádky, které si o Vánoce vždy rádi připomeneme.

1) Tři oříšky pro Pelku
Taková už skoro vánoční tradice, která po náročném rozbalování dárků nemůže chybět.

2) Mrazík
Co si budeme, tahle pohádka je ruský hit. Chytlavé písně a opět výborný český dubing.

3) Dvanáct měsíčku
Co jiného by vám mohlo dodat pocit Vánoc než tato zasněžená pohádka. Na to, že patří mezi ty novější, které mnohdy za nic nestojí, se povedla.

4) Anděl Páně 1
Dokonala vánoční pohádka, plná sněhu a doplňuje ji úžasný anděl a ještě lepší čert. Jejich humor pobaví snad každého.

5) Anděl Páně 2
Za mě malinko zklamání, oproti jedničce mi tato pohádka přijde malinko slabší, ale přesto jí mám moc ráda.

6) Tajemství staré babitky
Chytlavé písně a skvělý zpěvák Tomáš Klus v hlavní roli prince. Tato pohádka má opravdu skvěle obsazení. Sněhu se zde tedy nedočkáme, ale pohádka je za mě jedna z nejlepších.

7) Kouzla králů
Další skvělá pohádka doplněna o chytlavé písně. Opět moc hezké herecké obsazení.

8) Princezna se zlatou hvězdou
Nádherná česká pohádka, sice už trošku starší, ale i tak nesmí chybět. Moje mamka tuto pohádku úplně zbožňuje, takže je to už taková tradice.

9) S čerty nejsou žerty
Naopak oblíbená pohádka mého táty, která má skvělý příběh. Úžasné herecké obsazení. Hezké písně, i když jich není moc.

10) Beuty and the Beast
Tato pohádka si vybojovala moje 10 místo, i když to není Česká pohádka tak ji upravdu miluju. Sice se jí teď o vánocích v televizi nejspíš nedočkám, ale i tak si jí určitě pustím.
Je doprovázena skvělými písničkami, kde opět smekám před českým dubingem. A hlavně v hlavní roli se představila úžasná Emma Watson, která mi tam neuvěřitelně sídlí.

A jak to máme s pohádami vy? Napište mi do komentářů, jaká je vaše nejoblíbenější.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat