⛪ANTHROPOID 🇩🇪

45 3 0
                                    

2016

Jestli jste dávali v hodinách dějepisu alespoň trošku pozor určitě vám neuniknul atentát na Heydricha o kterém pojednává i tento film, který je podle této události natočen.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Film se odehrává v roce 1942

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Film se odehrává v roce 1942.
Celý děj začíná celkem rychle přistáním dvou parašutistů Josefa Gabčíka a Jana Kubiše, kteří se snaží dostat co nejrychleji do Prahy za panem Novákem, který by měl být jejich pomocníkem v naplánování atentátu. Bohužel, ale pana Nováka nenaleznou. Naštěstí se jim, ale lidé snaží pomoct. Proto se brzy oba dva spojí s panem Zelenkou. Nakonec se ukáže, že to nejsou jediní parašutisté, kteří v Praze přistály, společně se spojí a začnou celou akci důkladně plánovat. K samotnému atentátu nakonec dojde, ale ne přesně tak, jak si naplánovali. Proto se musí skrývat. Naštěstí jim pomůže rodina u které se po svém příletu zabydleli, společně s farářem je ukryjí v nedalekém kostele. Zde se potkají i se zbylími pěti  parašutisty.

Vlastní názor:🤔
Jak všichni víte, tak já mám tyto filmy opravdu ráda, protože je to něco z naší minulosti.
První co bych chtěla hlouběji probrat je obsazení filmu, zde se totiž opravu nešetřilo. V hlavních rolích tu máme dva hece, na které jste už určitě někde narazily. První z nich je Cillian Marphv, kterého můžete znát naříkad z Batmana nebo z filmu Vyměřený čas, na který už jsme zde dělala recenzi. Jana Kubiše si zde zahrál Jamie Darnan, kterého většina z vás budu znát z Padesáti odstínů šedi, na milovníky Kapitána Ameriky určitě udělá dojem Toby Jones. Také se zde objeví velké množství českých herců, které určitě není třeba představovat.
A teď už k samotnému filmu. Je to strašně hezky natočené, líbí se mi že se jde opravdu rychle na věc, na nic se moc nečeká, proto je to nadupaný film od začátku až do konce. Opět se zde skvělé vykresluje surovost Němců a statečnost Československa. Tito lidé za nás nasazovali svoje krky a nic co udělali rozhodně nebylo zbytečné. Některé okamžiky jsou opravdu hodně nepříjemné na pohled. Například, když mučí nevinného chlapce.
Rozhodně to není film pro slabé povahy, já osobně jsme měla co dělat, abych film v některých pasážích nevypnula, protože ty emoce jsou neuvěřitelně silné. Myslím si, že je to film, který nám připomene co všechno se tady dělo a jak statečně někteří lidé bojovali za svobodu, kterou teď máme.

Trailer:▶️


Hodnocení:⭐⭐⭐⭐

Ještě bych všem ráda poděkovala, protože dnešním dnem jsem překonali 2K shlédnutí. Moc všem děkuji, vážím si vaší podpory a doufám, že budete mé recenze číst i nadále.

Mia🖤

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat