❄️FROZEN II.☃️

50 4 1
                                    

2019

Ahoj všichni výtejte u úplně první recenze na animovanou pohádku.

Stručný obsah filmu:🎬
Na začátku příběhu se společně s Elou a Annou vracíme do minulosti, kdy jim otec vyprávěl o čarovném lese. Ze kterého se nikdo nemohl dostat ven.
Elsa poslední dobou slyší zvláštní hlas, který ji k sobě volá, a tak se za tím hlasem jednoho dne vydá společně s Annou, Kristoffem a Olafem. Hlas je dovede až daleko na sever do čárového lese, kde najdou spoustu lidí, kteří se nemohli dostat ven. Tím, ale cesta nekončí Elsa je připravena zjistit odkud se bere její magie a proč. Podaří se jí to?

Vlastní názor:🤔
Myslím že po fantastickém prvním dílu byl tohle pro tvůrce velký oříšek. Musím, ale říct, že se toho zhostili na výbornou. Netvrdím, že je to lepší než první díl, ale rozhodně to vůbec není špatné.
Opět mě moc bavil Olafův humor, kterým je pohádka nabitá od začátku až do konce.
Skvělý Swan a Kristoff. Ti také vždy pobaví.
Líbilo se mi jak se do příběhu opět vrátili Elsiny a Aniny rodiče.
Zkrátka opět to byl nádherný příběh plný kouzel, krásných písniček, nových zjištění se skvělým závěrem. Já osobně doufám, že bude i třetí díl, který za touto pohádkouu udělá takovou tu sladkou tečku.

Trailer:▶️

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐
Malinko slabší oproti prvnímu dílu

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat