👠TALL GIRL 🌻

52 2 1
                                    

2019

Dnes se podíváme na takový holčičí film pro náctileté.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Film vypráví o Judi, která je na svůj věk strašně vysoká, proto vždy vyčnívá z davu a každý se jí posmívá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Film vypráví o Judi, která je na svůj věk strašně vysoká, proto vždy vyčnívá z davu a každý se jí posmívá. Přesto má dva právé kamarády, Fareedu a Jacka, kteří ji hodně pomáhají se s věčným ponižováním od ostatních žáků vypořádat.
Jednoho dne do školy nastoupí student na výměnný pobyt. Judi se strašně moc líbí, protože je stejně vysoký, jako ona a představuje ideál jejího vysněného ,,prince" . Jenže se okolo něj začnou motat jiné krásky ze školy. Jdui se opět cítí jako příšera. Ale co když není takový, jaký se zdá?

Vlastní názor:🤔
Nad filmem jsem hodně dlouho váhala, ale nakonec jsem si ho pustila.
Já osobně nejsem vůbec sebevědomí člověk, takže se s posměšky ostatních setkávám skoro denně. Možná i proto se mi film tak líbil.
Nikdo neříká, že musíte být vysocí, abyste se s hlavní hrdinkou dokázali ztotožnit.
Film má zajímavou zápletku.
Co se mi strašně líbilo, tak byl ten konec, to mě dostalo.
Takže si myslím, že je to ideální film pro lidi, kteří by potřebovali posílit trochu sebevědomí.

Trailer: ▶️


Hodnocení: ⭐⭐⭐
S odstupem času ve mě nezanechal moc pocitů.

Co se týče filmů, tak jich mám na seznamu spoustu např.: Malé ženy, Modrá jako safír, Špionáž, Bez dechu, atd. Určitě se můžete těšit na další recenze.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat