2010-2013
A máme tady první seriál pro teenagery.
Všechny díli jsou v CZ ke shlédnutí na YouTube.
Herci a důležití lidé:
Stručný obsah filmu:
Film vypráví o Taře, dívce která žije na statku a splní se jí životní sen. Dostane se na baletní školu v Sydney a je zase o krok blíž ke svému cíly stát se primabalerinou. Zprvu se jí na škole moc nedaří, je technicky hodně pozadu, ale její vrozený talent je silnější než všechno okolo.
Na akademii si najde dva nejlepší přátelé Kat a Semiho se kterými si užije spoustu legrace a ví, že se jim vždy může svěřit. Peklo ji však na škole dělá její spolubydlící Abigail, která nesnese konkurenci. Později se, ale spolu naučí vycházet.
Tara na akademii prožije svoji první a né poslední lásku a projde si pár zraněními.Vlastní názor:🤔
Je to jeden z mála seriálů, který se mě opravdu drží. Je opravdu boží mohla bych se na něj dívat znovu a znovu. Myslím si, že tenhle seriál by měla vidět každá dívka. Je to sice seriál trochu pro mladší generaci, ale i tak je opravdu dobrý.
Věc, která mě na filmu trochu zklamala je, že hlavní hrdinka Tara už od začátku působí jako svatoušek. Citlivá mladá dívka, která si neví rady se svým životem, a proto se o něm často rádi se svými kamarádkami. Jak už jsem řekla, tak na akademii potká svou první lásku. Jenže v závěru se to trochu zvrtne a tahle citlivá mladá dívka nakonec vystřídá skoro všechny kluky na akademii.
To je jediná věc, která mě tam tak trochu mrzí. Já jsem totiž přesvědčena, že patří od začatku jen k jednomu z nich, tak uvidíme jak se to vyvine v pokračovací filmu.
Na druhou stranu je super, že má tolik problémů a nad vším tak přemýšlí, protože většinu času její obavy a pocity sdílím. Dokážu se do té situace vžít společně s ní.Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐
Jestli jste seriál už viděli zajímalo by mě, který z kluků se podle vás k Taře nejvíc hodil. Napište mi to do komentářů.
Pokud jste ho zatím neviděli budu ráda, když se na něj podíváte.Mia
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
De TodoZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...