Dnes opět nahlédneme do světa Harryho Pottera a to s pomocí knihy Harry Potter a prokleté dítě. Která je jednou ze série knih, kterou jsem si vybrala k předvánočnímu čtení.
Pokud jste nad touto knihou dlouho váhali, vůbec se nedivím.
Kniha se od ostatních dílů hodně liší už vzhledově např. je napsaná jako scénář k divadelní hře, obal knihy se vůbec nedá srovnat s předchozími knihami. Zkrátka to není příběh od J. K. Rowling, i když je její jméno napsané velkým tučným písmem už na obálce. I přesto na mě kniha zapůsobila spíš kladně než záparně. Ovšem už díky recenzím jsem na ni neměla moc vysoké nároky.
Překvapilo mě jak se kniha dobře četla, protože mi drama dělá většinou problém. V postavách se dobře orientujete díky tomu, že je znáte. V návratech do minulosti jsem se chvilku ztrácela, ale nakonec jsem to pochopila.
Některé úseky mě rozplakaly jiné trochu rozesmály.
Super na knize bylo, že jsme měli možnost potkat se i s zesnulými profesory a kouzelník, kteří mě osobně hodně chyběli jako nepr. se Severusem Snapem.V tomo díle se seznamujeme se všemi třemi dětmi Harryho a Giny Poterových, i když kniha je hlavně o tom nejmladším Albusi Severusi Poterovi, který jeden poprvé do Bradavic. Asi vás překvapí, že právě tento malý čaroděj se nedostane na kolej Nebelviru, ale modrý klobouk ho zařadí do Zmiozelu. Albus má se svým otcem Harrym špatný vztah. Ve Zmiozelu nemá kamarády až na Skorpiuse Malfojova syna se kterým se hodně zblíží. Což se jejich rodičům že začátku moc nelíbí. Harry svého syna nechápe a Albus nechápe svého otce. A právě díky obraceči času si k sobě opět najdou cestu.
Doufám, že jsem vám pomohla. Třeba jste se díky této ,,recenzi" rozhodli knihu koupit. Vaše názory a pocity z knihy mi můžete psát do komentářů, budu moc ráda, když se o své dojmy podělte.
Hodnocení: ⭐⭐⭐
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
РазноеZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...