🧠POČÁTEK (KNIHA) 📚

111 3 2
                                    

Máme tu další ze série knih co jsem přečetla v létě.

Dokonalá kniha pro ty, kteří uvažují nad tím, jak vzniknul život. I když je vše vědecky dokázáne, stále jsem na pochybách a opravdu si často pokládám dvě základní otázky. Kde jsme se tu vzali? Kam svěřujeme?
Tyto dvě otázky řeší i kniha Počátek od Dana Browna, která je psaná, tak trochu jako detektivka, čím se pro mě stála ještě zajímavější. Musím říct, že na mě udělalo dojem i to obrovské množství informací o dějinách umění, které se s knihou skvělé prolínjí, nemusíte se bát, že byste něčemu nerozuměli nebo tam na vás bylo až moc faktů, je tam toho tak akorát, aby to váš mozek dokázal vztřebat.
Další věc, které jsem se hodně bála bylo prolínání se příběhu s náboženství, protože nejsem věřící. Naštěstí ani tohle nebyl problém.
Knihu bych ohodnotila opravdu hodně kladně. Je fájn, že památky a místa vypsané v knize jsou opravdu reálné, takže pokud si neumím představit, jak ta budova vypadá zapnu google a vyhledám si to.
Kniha je hodně čtivá, myslím, že je to žánr, který chytne každého, 500 stran překonáte opravdu za chvilku.
Jelikož to tedy byla taková detektivka, tak jsem už od začátku hledala ,,vraha". V závěru jsem měla 3 podezřelé a z toho se jeden potvrdil. I tak mě závěr knihy dostal a byla jsem unešená z toho jak zamotaný příběh to dokázal být.

Knihu rozhodně doporučuji, jsem opravdu ráda, že jsem si jí přečetla. Určitě se k ní vrátím.

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐⭐

Budu ráda, když si jí také přečtěte nebo mi dáte vědět, jak se kniha líbila vám.

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat