⏳VYMĚŘENÝ ČAS⌛

64 3 0
                                    

2011

Opět se podíváme na takový  akčnější film, který na mě působil, jako by byl z jiné dimenze.

Herci:

Stručný obsah filmu:🎬Příběh se odehrává ve světě rozděleném podle toho kolik do má ,,peněz"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Příběh se odehrává ve světě rozděleném podle toho kolik do má ,,peněz". Jejich hranice se nemohou jen tak překračovat.
Hlavní hrdina Will Salas se narodil v té nejchudší části. Když jeho věk  dovršil 25 let zastavil se jeho růst a jeho vzhled se přestal měnit. Na ruce se mu objevila zelená čísla s časem. Do začátku každý kdo dovrší 25 let dostává 1 rok času. Čas se v této zemi používala jako platilo, např. když chcete jet autobusem musíte zaplatit dvěmi hodinami. Hodiny si můžete mezi sebou darovat nebo je dostanete jako výplatu v práci. Jakmile vám vyprší čas zemřete.
Hlavní hrdina má často jen pouhých pár minut života, ráno se budí skora s nulou. Občas se mu podaří sehnat den času. Jednoho dne zachrání život člověku, který má půl století času a místní gang se ho snaží okrást. Jenže tento člověk už dávno ztratil smysl života a tak mu tajně daruje všechen svůj čas. Zbyde mu jen pár minut. Sedne si na kraj mostu a čeká až zemře. Když Will zjistí, že mu čas daroval snaží se ho zastavit, ale nestihne to. Po této zkušenosti se Will přesune do nejbohatší části země. Ví totiž, že po něm teď půjde spoustu lidí.
Zde se seznámí s jednou bohatou dívkou do, které se zamiluje a společně se rozhodnou rozdávat čas chudým lidem. Podaří se jim dát dohromady zničenou společnost?

Vlastní názor:🤔
Tento film mě opravdu hodně zaujal. Je to opět trochu něco jiného. Pro herce muselo být strašně těžké některé role zahrát. Obsazení filmu je celkem pestré.
Konec filmu mi přišel malinko nezajímavý, čekala jsem od toho trochu víc, ale možná je to jen můj dojem. Jsem strašně ráda, že mi kamarádka film doporučila. Opravdu stojí za shlédnutí. Začátek mi malinko připomíná Hunger games, ale to bude nejspíš tím rozdělením do ,,krajů". Tento film je opravdu zajímavě zpracovaný, vůbec nechápu jak to někoho mohla napdou, že začátku jsem si myslela, že to bude blbost, ale zjistila jsem, že to spolu všechno krásně funguje.

Hodnocení: ⭐⭐⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat