Aneb Rudá jako rubín
2013
Dnes se po dlouhé době podíváme na nějakou tu ,,slaďárnu". Tahle je, ale skvěle doplněna o fantasy příběh. Možná někdo z vás četl knihu. Opět zase upozorním, že mohu hodnotit pouze film, protože jsem knihu nečetla.
Herci:🎭
Stručný obsah filmu:🎬
Hlavní hrdinkou je Gwendolyn, která žije ve velmi zvláštní rodině. V této rodině se titiž dědí gen, díky kterému dokáže jedinec cestovat časem. Všichni z rodiny si myslí, že gen získala Charlotte. Později se, ale ukáže, že tomu tak není. Místo ní zdědila gen právě Gwendolyn. Tento vrozený dar jí přivede do mnoha nesnází. Je nucena změnit svůj život úplně od základů a naučit se vše potřebné pro přežití v minulosti. Na jejích cestách ji doprovází mladý, arogantní a sobecký Gideon, se kterým si za začátku moc nerozumí. Na jejich cestách, je ale důležité, aby se jeden na druhého mohli spolehnout. Dokáží si vzájemně porozumět?Vlastní názor:🤔
Ano film patří mezi ty starší, ale já jsem ho viděla až nyní, přesto, že jsem nad ní přemýšlela už dříve....
První díl naprosto splnil mé očekávání. Zajímavý začátek, rychle uvedení do děje a pak už samotný příběh. Opět tu nikdo neztracel čas, celý nástup je velmi rychlí.
Jak už jsem zmínila na začátku ve filmu se vyskytuje i romantická linka. Od té jsem já osobně čekala trochu víc. Na mě to bylo až moc rychlé, ale musíme počítat s tím, že do filmu se museli vejít i jiné a podstatnější části. Ale ta chemie mezi herci byla naprosto skvělá.
Celkový nápad cestování časem opravdu chválím. Moc se mi líbili náhledy do historie. Říkám si, že jako knižní verze to musí být opravdu skvělé a docela mě mrzí, že jsem na ni nenarazila už dřív.Pokud máte chuť na lehkou romanci spojenou s fantasy příběhem, je tohle přesně to co hledáte. Za mě je to super a moc se těším na druhý díl. (Recenze určitě bude)
Pokud je tu někdo kdo četl knihu budu moc ráda, když mi o ní něco napíše do komentářů.
Hodnocení:⭐⭐⭐⭐
Trailer:▶️
Celý film je v CZ ke shlédnutí na YouTube.
ČTEŠ
RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY
RastgeleZde vás seznámím s filmy, seriály a knihami různých žánrů a sdělím vám své názory na ně. Upozornění:❗ Je možné, že se zde objeví spoilery, ale budu se snažit vám neprozradit důležité momenty knih, filmů ani seriálů. 31. 5. 2021 🏅5. místo filmy ...