👯‍♀️ZLATOKOPKY 💳

52 2 0
                                    

2019

Dnes se společně podíváme na krimi komedii Zlatokopky.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Hlavní hrdinkou filmu je Destiny, která žije sama jen se svou babičkou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Hlavní hrdinkou filmu je Destiny, která žije sama jen se svou babičkou. Obě touží po penězích, protože jich moc nemají.
Destiny tančí u tyče v jednom nočním klubu, ale moc jí to nejde, takže si moc nevydělá. Jednoho dne potká v klubu Ramonu a začne jí závidět peníze, které si dokázala za jediný večer získat. Ramona pochopí její problém a řekne, že jí vše naučí. Z Destiny se začíná stávat velmi dobrá tanečnice a má dostatek peněz na to, aby uživila sebe i svoji babičku. Jenže přijde světová  hospodářská krize a všechno co Destiny znala je pryč. Potřebuje si opět vydělat nějaké peníze a k tomu jí může pomoct jen jedna osoba Ramona. Ale je to pořád ta samá Romona, kterou znala?

Vlastní názor:🤔
Film mě hodně překvapil, protože jsem čekala spíš takovou velkou komedii. Ale v závěru jsem si začala uvědomovat, že to tak úplně nebylo. Líbilo se mi, jak si  Destiny v závěru filmu všechno uvědomila. Film se mi líbil také po herecké stránce. Má skvělé obsazení, velkým překvapením pro mě byla Lili Rainhart, kterou můžete znát z Riverdale, já osobně jí proto hodně brala jako takovou křehkou mladou dívku, která zde ukázala, že je opravdu skvělou herečkou. Samozřejmě nesmím zapomenout zmínit také Jennifer  Loper, která byla prostě dokonalá. Když to shrnu, tak je to dobře zpracovaný příběh se zajímavým rozuzlením na konci a velmi pěkným obsazením.

Trailer:▶️

Hodnocení:⭐⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat