👩🏼‍🏫MÁKNI!💃🏼

44 1 0
                                    

2020

Pokud máte chuť na nějaký odpočinkový film možná vás zaujme právě tenhle.

Herci:🎭

Stručný obsah filmu:🎬Hlavni hrdinkou filmu je Quinn, která má před sebou velké plány

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stručný obsah filmu:🎬
Hlavni hrdinkou filmu je Quinn, která má před sebou velké plány. Chce jít na vysokou školu, na kterou chodil její otec. Žije takřka dokonalý život. Učí se, má výborné známky, pomáhá v domově důchodců a dělá vše pro to, aby dosáhla svého cíle. Na pohovoru ovšem narazí na ženu, které se tohle všechno zda málo. Proto ji Quinn řekne, že tančí v jedné skupině, což hodnotitelku zaujme a Quinn je tedy nucena začít tančit, aby se na školu dostala...

Vlastni názor:🤔
První co mě na filmu zaujalo bylo herecké obsazení, mám strašně ráda Sabrinu, kterou mám spojenou hlavně s filmem Rilley ve velkém světě. Další herec, kterého určitě budete znát je Jordan Fisher, který si zahrál ve filmu Všem klukům: P. S. Stále tě miluju. Dále možná budete znát Keiynana Lonsdalea z Taneční akademie nebo si vybavíte herce z Riverdale a tím je Drew Ray Tanner.
Jak už jsme se zmínila film je taková taneční oddychovka, která neurazí ani nenadchne. Myslím, že kdyby film byl postaven na nějakém zajímavém životním příběhu, oslovil by mnohem víc lidí.
Předpokládám, že pokud se nějak věnujete tanci, tak vás tento film s největší pravděpodobností bude bavit.
Takže doufám, že tomu dáte šanci a hned na začátku to neodsoudíte.
Když to porovnám s filmem Feel the beat, tak je Feel the beat o trochu lepší, hlavně jeho hlavní postava je o mnoho víc zajímavější než u tohoto filmu.

Trailer:▶️

Hodnocení:⭐⭐⭐

RECENZE NA FILMY, SERIÁLY A KNIHY Kde žijí příběhy. Začni objevovat